اخبار داغ

از پنجشنبه ۱۲ مردادماه؛

«پدر گواردیولا» به پخش نزدیک می شود

«پدر گواردیولا» به پخش نزدیک می شود
سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه کنندگی محسن حیدری به زودی از پلتفرم تماشاخونه راهی شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید نعمت الله که تجربه ساخت سریال هایی همچون برادر جان، عقیق، زیر پای مادر، پشت بام تهران، میکائیل و مدینه را در کارنامه کاری خود دارد در اولین حضور خود برای شبکه نمایش خانگی، ملودرامی اجتماعی را به تصویر خواهد کشید. فرم کارهای قبلی نعمت اله که دیالوگ ها همه شعرگونه هستند و با یک وزن و قافیه ای ادا می شوند، یک مهر امضا به کارهای این کارگردان و نویسنده داده و دیدن تیزرهای پیش از نمایش این سریال، این فرضیه را تکمیل می کند که «پدر گواردیولا» نیز با همین فرم ساخته شده است.  

«پدر گواردیولا» از سریال‌های پر بازیگر نمایش خانگی است که پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شود.

آرش عدل پرور خواننده موسیقی پاپ در دومین تجربه بازیگری خود مقابل دوربین سعید نعمت اله رفته است. وی در اولین تجربه سینمایی خود، در فیلم «حکم تجدید نظر» بازی کرده بود. عدل پرور علاوه بر بازیگری در این سریال، خوانندگی تیتراژ «پدر گواردیولا» را نیز بر عهده دارد. 

در آخرین روزهای فیلمبرداری این سریال سردار سعید منتظرالمهدی مشاورعالی فرماندهی انتطامی کشور از پشت صحنه پدر گواردیولا بازدید کرد تا مشخص شود که داستان این سریال با پیرنگ های اصلی اجتماعی پلیسی همراه شده است. «اعتیاد» یکی از موضوعات محوری این سریال است.

مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، مهدی سلطانی، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، سیامک صفری، امیرمهدی ژوله، علی اوجی، مریم بوبانی، مرجان گلچین، نسیم ادبی، سارا خوئینی‌ها، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، امیررضا دلاوری، هنگامه قاضیانی و پریوش نظریه در این سریال بازی کرده اند؛ همچنین ایرج خواجه امیری حضوری افتخاری در این سریال دارد.  

از میان اسامی این بازیگران، حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی و مریم بوبانی به دلیل حواشی پیش آمده جزء بلک لیست بازیگران به شمار می آیند و البته به دلیل اینکه این ماجرا بعد از فیلمبرداری این سریال پیش آمده، مشکلی را برای پخش سریال بوجود نخواهند آورد.

آمستردام در نیمه های راه

اما پلتفرم «تماشاخونه» که به عبارتی اولین شبکه نمایش خانگی رایگان به شمار می رود (مخاطب برای دیدن این آثار نیازی به پرداخت حق اشتراک ندارد) پیش از پخش سریال «پدر گواردیولا»، سریال «آمستردام» را به عنوان اولین سریال خود منتشر کرده است که حالا با گذشت ۱۱ قسمت، عملا در سراشیبی پایینی پخش قرار دارد.

 «آمستردام» به کارگردانی مسعود قراگزلو و تهیه کنندگی مشترک مرتضی شایسته و ایمان افشار، موضوعی اجتماعی عاشقانه دارد و داستان چند دوست را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم می زند.

مهدی سلطانی در نقش «شهاب» و مهدی پاکدل در نقش «باربد» از بازیگران اصلی این سریال اند. هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌ دوست، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، روشنگ گرامی، نسیم ادبی، ارمیا قاسمی، رؤیا جاویدنیا، بابک قادری، آوا دارویت، رامین سیار دشتی، گلنوش قهرمانی، علیرضا آقاخانی، امیرحسین غمخوار و عباس غفاری از دیگر بازیگران این مجموعه اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه