اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

چه سریال هایی به زودی راهی شبکه نمایش خانگی می شوند؟

چه سریال هایی به زودی راهی شبکه نمایش خانگی می شوند؟
به زودی سه سریال در ژانر درام، معمایی و جنایی از پلتفرم های فیلم نت، تماشاخونه و فیلیمو راهی شبکه نمایش خانگی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برخی از سریال های شبکه نمایش خانگی در حال سپری کردن قسمت های آخر و برخی از آنها به تازگی تمام شده اند و قرار است به زودی سریال های جدیدی جایگزین آنها شود؛ قرار است سریال «مرداب» جایگزین سریال قهوه ترک در پلتفرم فیلمنت، سریال «هفت» جایگزین سریال آستردام در تماشاخونه و سریال «بازنده» جایگزین سریال حیثیت گمشده در فیلیمو شود. به همین بهانه مروری کوتاه داریم بر خلاصه داستان و عوامل سریال هایی که قرار است به زودی راهی vod ها شوند.

مرداب

محمد شایسته بعد از تولید دو سریال « می‌خواهم زنده‌بمانم» و«قهوه‌ترک»، سریال معمایی «مرداب» را به کارگردانی برزو نیک نژاد وارد فاز تولید کرده است. این سریال که مراحل تولید خود را در سکوت خبری پشت سر گذاشته به تازگی آماده پخش شده و قرار است از مهرماه و با اتمام پخش سریال «قهوه‌ترک» به شکل اختصاصی از پلتفرم«فیلمنت» پخش شود.

سریال «مرداب» با بازی مهدی هاشمی، شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی، مجید پتکی تولید شده است. امیر جعفری هم عهده دار یکی از نقش‌های اصلی با نام «شکیب» است.

سریال«مرداب» براساس فیلمنامه‌ای با نام «عشق بدون خطبه» به نویسندگی مشترک افشین صادقی و پدرام افشار تولید شده که این فیلمنامه توسط نیما اقلیما مورد بازنویسی قرار گرفته است.

برزو نیک نژاد پیش از سریال «مرداب» سریال‌های کمدی« ساخت ایران ۲» و«آفتاب‌پرست» را در بستر شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده بود.

هفت

سریال «هفت» به کارگردانی و تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده محصول سال ۱۴۰۰ است.  مهدی هاشمی، رضا کیانیان، هانیه توسلی، امیرجعفری، بابک حمیدیان، علی مصفا، حدیث میرامینی، مینا ساداتی، نوال شریفی، محمد امین، مصطفی قدیری، مهدی ساکی و نیکی کریمی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال به زودی از تماشاخونه پخش خواهد شد.

کیارش اسدی زاده پیش از ورود به شبکه نمایش خانگی، در سال ۹۱ فیلم سینمایی «گس» را بهعنوان اولین فیلم بلند خود کارگردانی کرده و بعد از آن با ساخت «شکاف» حضور خود را در دنیای سینما تثبیت کرد. اسدی زاده سال ۹۸ بود که برای نخستین بار سریال «کرگدن» را به تهیه کنندگی صادق یاری برای فیلیمو کارگردانی کرد. سریالی با بازی مصطفی زمانی، سارا بهرامی، هدی زین العابدین، پوریا رحیمی سام، بانیپال شومن، پانته آ پناهی ها، مهدی کوشکی، ستاره پسیانی، الهام کردا و کاظم سیاحی که در زمان پخش مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و حالا قرار است سریال «هفت» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اسدی زاده راهی شبکه نمایش خانگی شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده:«ما رفیق بازیم، پای حق وای میستیم، بزنن می زنیم، بکشن می کشیم، ما هفتا تا تهش می ریم ولی نمی بخشیم، تهش هرچی که باشه بازم هستیم، بازم هفتیم.»

پیش از این قرار بود این سریال در هفت اپیزود ساخته شود که بنابر دلایلی به ۱۵ قسمت رسیده و داستانش محور درآمدزایی هفت دانشجو است که به راه خلاف می رسند.

«هفت» یکی از پرلوکیشن ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که در تهران، جزیره کیش و هندورابی جلوی دوربین رفته است.

بازنده

سریال «بازنده» جدیدترین محصول اختصاصی فیلیمو این روزها مراحل فنی‌ خود را هم پشت سر می‌گذارد تا آماده انتشار شود.

این سریال را امین حسین پور درحالی جلوی دوربین برده که در کارنامه حرفه ای او کارگردانی مینی سریال «درمانگر» به چشم می خورد. تهیه کنندگی این کار برعهده احسان ظلی پور است. او پیش از تهیه کنندگی این سریال، دو فیلم سینمایی کمدی خانم یایا و خط استوا را در کارنامه دارد و ورودش در پلتفرم ها با امین حسین پور و مینی سریال «درمانگر» کلید خورد و در ادامه با سریال طنز «نیسان آبی» این مسیر را ادامه داد.

صابر ابر، علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی محمدی و پیمان قاسم خانی بازیگران اصلی سریال «بازنده» در ژانر جنایی و رازآلود هستند.‌

 در خلاصه داستان این سریال آمده است: «کارآگاه کیانی (با بازی علیرضا کمالی)، درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند.» علیرضا کمالی پیش از سریال «بازنده» با نقش رضا پروانه در سریال «پوست شیر» به چهره ای محبوب در سریال های شبکه نمایش خانگی تبدیل شده بود.

 اما صابر ابر که کار حرفه ای خود را با تئاتر شروع کرده و جوایز فراوانی در این حوزه دارد، دو سریال «قورباغه» و «مترجم» را در شبکه نمایش خانگی دارد و حالا با «بازنده» برای سومین بار تجربه حضور در پلتفرم ها را به کارنامه خودش اضافه کرده است؛ صابر ابر یکی از نقش های اصلی سریال «قورباغه» هومن سیدی را برعهده داشت و به نحوی راوی این سریال بود؛ مجموعه ای که در زمان پخش به دلیل جنس خاص روایتگری، داستان خیالی و جنایی خود، مخاطبان فراوانی را جذب شبکه نمایش خانگی کرده بود و تا پیش از سریال پرمخاطب «پوست شیر» در سایت imdb رتبه بالاتری را برای خودش دست و پا کرده بود.

اما ابر در ادامه با حضور در سریال «مترجم» نتوانست موفقیت قورباغه را تکرار کند و این سریال علیرغم تم خاص داستان گویی خود، آنچنان که باید و شاید به دل مخاطبان ننشست و حالا ابر با نقش «کاوه» در کنار گروه بازیگرانی حرفه ای قرار است دوباره سریالی با تمی جنایی و رازآلود را تجربه کند.

 صدف اسپهبدی از دیگر بازیگران سریال «بازنده» است؛ اسپهبدی برای نخستین بار با فیلم سینمایی «علفزار» به کارگردانی کاظم دانشی در نقش یک مادر معتاد به چهره ای شناخته شده برای مخاطبان تبدیل شد و بازی تاثیرگذار او در این نقش باعث شد تا در همان تجربه نخست، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل را از جشنواره فیلم فجر از آن خود کند؛ نقشی که برای ایفای آن در کمتر از هشت ماه حدود ۲۵ کیلو وزن کم کرده بود تا در قامت یک زن معتاد بازی کند و حالا این دیده شدن باعث شده تا جزء بازیگران اصلی سریال «بازنده» معرفی شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه