اخبار داغ

انتظارمان این است که عدالت بین ورزشکاران رعایت شود؛

نعمتی: برای حضور در پارالمپیک نظر خانواده ام مهم است

نعمتی: برای حضور در پارالمپیک نظر خانواده ام مهم است
عضو تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان گفت: انتظار می‌رود همه ورزشکاران را به یک چشم ببینند و عدالت را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا نعمتی قهرمان پاراتیر و کمان بازیهای پارالمپیک و پاراآسیایی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران بازیهای پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲، اظهار داشت: در این مراسم همه چیز عالی بود. جا دارد از مسئولان تشکر کنم که مساوات را بین ورزشکاران المپیکی و پاراالمپیکی رعایت کردند. واقعا مسیر قهرمانی سخت است. چنین قدردانی‌هایی باعث ایجاد انگیزه برای همه قهرمان‌هاست.

وی در مورد حرف و حدیث‌هایی که پیرامون پاداش فوتبالیست‌ها به وجود آمده، گفت: هر ورزشی سختی خودش را دارد و همه ورزشکاران تلاش می‌کنند. ورزش‌های انفرادی سختی‌های خاص خودشان را دارند. از همه ورزشکاران تجلیل کنند ولی انتظار می‌رود همه ورزشکاران را به یک چشم ببینند و عدالت را رعایت کنند. همه ورزشکاران برای بالا بردن پرچم کشور تلاش می‌کنند. اینکه چه ورزشی می‌کنند فرقی نمی‌کند. مهم این است که نام ایران و ایرانی بالا بماند.

نعمتی درخصوص اینکه در سال منتهی به المپیک پاریس قرار داریم و شرایط خودش چگونه است، عنوان کرد: تمریناتم را دنبال می‌کنم ولی چون سال‌ها در این مسیر تلاش و تمرین می‌کنم، نظر خانواده‌ام خیلی اهمیت دارد. هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفته‌ام.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه