اخبار داغ

در پاریس می توانیم 2 مدال خوشرنگ برای وزنه برداری بگیریم؛

رضازاده: داوودی می تواند تالاخادزه را بگیرد

رضازاده: داوودی می تواند تالاخادزه را بگیرد
قهرمان اسبق وزنه برداری المپیک گفت: داوودی اگر خودش را باور کند و رکوردهایش را نزدیک رکوردهای تالاخادزه کند، می تواند او را بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رضازاده قهرمان اسبق وزنه برداری المپیک در حاشیه مراسم سده المپیک در مورد وضعیت  وزنه‌برداری برای المپیک پاریس بیان کرد: تیم ملی چالوس تمرین می‌کند و یک هفته پیش از تمرینات بازدید داشتند. ماست سهمیه المپیک در دسته‌های ۸۹ و فوق سنگین میگیریم. المپیک جای برترین ها است. وزنه‌برداری همیشه در المپیک مدال گرفته. بچه ها تمرینات خوب انجام می‌دهند به نظرم در دو وزن ۸۹ و فوق سنگین می‌توانیم مدال خوشرنگ بگیریم.

رضازاده در مورد از دست دادن طلای فوق سنگین المپیک گفت: مدال قوی ترین المپیک چند دوره برای ایران بود. در المپیک توکیو مدال نقره گرفتیم. وزنه‌بردار گرجستان قوی است. ما علی داودی را داریم تمرینات مرتب و خوبی انجام می‌دهد و به خودش هم گفته‌ام اگر خودش را باور کند و رکوردهایش را نزدیک رکوردهای تالاخادزه کند می تواند او را  بگیرد. مدال طلا با ارزش است امیدوارم رقابت کنیم مدال خوشرنگ بگیریم.

رضازاده در مورد مراسم سده المپیک نیز بیان کرد: برنامه خوبی است. از کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم این برنامه را تدارک دیدند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه