اخبار داغ

برنامه قهرمان روئینگ آسیا برای کسب سهمیه المپیک؛

مجلل: در انتخابی المپیک در کره 5 پاروزن سهمیه می گیرند/ مدعی هستم

مجلل: در انتخابی المپیک در کره 5 پاروزن سهمیه می گیرند/ مدعی هستم
بانوی ملی‌پوش روئینگ ایران گفت: جزو مدعیان کسب سهمیه المپیک هستم و تمام تلاشم را برای کسب سهمیه به کارمی‌گیرم تا در المپیک حضور داشته باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه مجلل دارنده مدال برنز بازی‌های ‌آسیایی هانگژو و ۲ مدال طلا قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا در رابطه با آمادگی خود برای مسابقه کسب سهمیه توضیح داد: بعد از بازی‌های ‌آسیایی با یک استراحت کوتاه‌مدت به اردوی تیم ملی زیر ۲۳ دعوت‌ شدم تا در مسابقات قهرمانی ‌آسیا شرکت کنیم.

وی درباره عملکردش در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: در مسابقات آسیایی زیر ۲۳ سال که آذر ماه در کشور تایلند برگزار شد توانستم در دو ماده تک‌نفره و دونفره سنگین‌وزن مدال طلا بگیرم که انگیزه‌ی دوچندانی برای حضور در سهمیه المپیک برایم ایجاد کرد.

مجلل افزود: از مسابقات قهرمانی آسیا بلافاصله به اردوهای انتخابی ملحق شدم و در تست انتخابی شرکت کردم که در تک‌نفره توانستم نفر اول شوم.

دارنده مدال نقره روئینگ چهارنفره بازی‌های آسیایی هانگژو درباره اردوهای تیم ملی روئینگ در دریاچه آزادی بیان کرد: اردو‌های خوب و منظمی را پشت‌سر می‌گذاریم و روز به روز در حال بهترشدن و پیشرفت هستیم که بتوانیم نتایج خوبی در رویدادهای پیش‌رو کسب کنیم.

مجلل درباره‌ی مسابقات پیش رو نیز گفت: مسابقات کسب سهمیه المپیک اردیبهشت‌ماه سال آینده در کشور کره برگزار می‌شود و قطعا قایق‌هایی که کسب سهمیه در مسابقات جهانی نکرده‌اند، در کره حضور خواهند داشت.

وی افزود: در رقابت تک‌نفره سنگین‌وزن که در آن شرکت می‌کنم، 5 قایق کسب سهمیه می‌کنند. با تمام توانم در این مسابقات شرکت می‌کنم تا بتوانم کسب سهمیه المپیک داشته باشم.

مجلل در آخر گفت: تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم بتوانم کسب سهمیه کنم و با حضور در المپیک زحمات خودم مربیان را جبران کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه