اخبار داغ

فقط فدراسیون کشتی از ما حمایت کرده؛

خلیلی: قهرمان کشتی جهان هستم اما در بلوک‌زنی کارگری می‌کنم!

خلیلی: قهرمان کشتی جهان هستم اما در بلوک‌زنی کارگری می‌کنم!
قهرمان کشتی آزاد نوجوانان جهان گفت: در بلوک‌زنی کارگری می‌کنم و ماسک می‌زنم که صورتم پوشیده شود و کسی مرا نشناسد.

سینا خلیلی، قهرمان کشتی آزاد نوجوانان جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی دانا پیرامون آخرین شرایط اردویی‌اش اظهار داشت: شرایط در تیم جوانان خیلی خوب است و زیرنظر غلام‌رضا محمدی به خوبی کار می‌کنیم. برنامه‌های خوبی وجود دارد و هفته بعد هم انتخابی تیم ملی را برای تورنمنت‌های آسیایی پیش رو خواهیم داشت. از نظر بدنی و ذهنی شرایط‌مان با مربیان عالی است.

وی درباره حمایت‌هایی که از او بعد از قهرمانی در مسابقات جهانی شده، بیان داشت: بازخورد خوبی از اهالی محل داشتیم ولی هیچ حمایتی از من نشده. به جز فدراسیون کشتی که توسط آقای دبیر در 2 مرحله حمایت مالی از من شد، دیگر هیچ کمکی نداشتیم. مسئولان استان همه قبل رفتن به ترکیه قول دادند ولی عمل نکردند. 

خلیلی در مورد وضعیت مالی فعلی‌اش گفت: الان در شهر خودمان در بلوک‌زنی کارگری می‌کنم و ماسک می‌زنم که صورتم پوشیده شود و کسی مرا نشناسد. شرایط مالی اصلاً خوب نیست و حمایتی هم از قهرمان جهان نمی‌کنند.

وی در رابطه با شرایط وزنی‌اش عنوان داشت: رقبای زیادی در وزن 70 کیلوگرم داریم، مهم‌ترینش هم امیرمحمد یزدانی که سال بعد ان‌شاالله در چرخه انتخابی تیم ملی حضور دارم. قرار است با هماهنگی کادر فنی آخر امسال یا تا سال بعد به وزن المپیکی 74 کیلوگرم بروم. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه