اخبار داغ

ناصر امانی در گفتگو با دانا:

اگر تغییری قرار است رخ دهد، از طریق صندوق رأی و شرکت در انتخابات ممکن است

اگر تغییری قرار است رخ دهد، از طریق صندوق رأی و شرکت در انتخابات ممکن است
عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: شرکت مردم در انتخابات و مشارکت در ساخت پایه‌های جمهوریت بسیار حیاتی است و اگر تغییری قرار است رخ دهد، از طریق صندوق رأی و شرکت در انتخابات ممکن است.

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: نظام ما بر اساس قانون اساسی دو رکن دارد که عبارتند از جمهوریت و اسلامیت. در واقع، قانون اساسی ما پیش بینی می‌کند که تقریباً تمام ارکان اصلی این نظام، از جمله مجلس شورای اسلامی، قوه مجریه، ریاست جمهوری و دولت، مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر یا روستا، با رای مستقیم مردم انتخاب شوند.

وی افزود: این چهار پایه اصلی، مستقیماً بر زندگی و سرنوشت ما ایرانیان تأثیر می‌گذارد، بنابراین همه ما باید با شرکت در انتخابات، این اصول جمهوریت نظام را تقویت کنیم.

امانی تأکید کرد: شرکت مردم در انتخابات و مشارکت در ساخت پایه‌های جمهوریت بسیار حیاتی است و اگر تغییری قرار است رخ دهد، از طریق صندوق رأی و شرکت در انتخابات ممکن است.

وی ادامه داد: با افزایش مشارکت مردم و حضور آن‌ها در صندوق رأی، آینده خود و نسل‌های آینده را می‌سازیم. بنابراین، شورای شهر و سازمان‌های مرتبط باید تدابیری برای افزایش شرکت مردم در انتخابات اتخاذ کنند.

 امانی به این نکته اشاره کرد که مهمترین وظیفه‌ی ما، دعوت مردم به مشارکت حداکثری و پاسخ به سوالات آن‌ها است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه