اخبار داغ

جامعه ورزش به شعار «همه می‌آییم» جامه عمل پوشاند؛

کاظمی‌پور: از نمایندگان تقاضا دارم قدر وفاداری مردم را بدانند

کاظمی‌پور: از نمایندگان تقاضا دارم قدر وفاداری مردم را بدانند
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، گفت: امروز جامعه ورزش به شعار «همه می‌آییم» جامه عمل پوشاند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان پس از حضور در ورزشگاه شیرودی و حضور در انتخابات اظهار داشت: ایجاد یک صندوق رای اختصاصی برای ورزشکاران ایده خوب ستاد انتخاباتی برای جامعه ورزش بود و از دست‌اندکاران این امر از جمله فرماندار محترم استان تهران متشکرم.

وی افزود: از همه عزیزانی که امروز قدم‌فرسایی کردند و در وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند، سپاسگزارم و قدر این سرمایه‌های اجتماعی را می‌دانم. از نمایندگان محترمی که نام آن‌ها فردا به‌عنوان منتخبان این سرمایه‌های اجتماعی در رسانه‌ها حک می‌شود، تقاضا دارم که انشاا... با مشی و همکاری مشترک در حفظ آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و در اقدار ایران قوی به پشتوانه این جوانان که همواره پای کار نظام بودند، قدر این وفاداری را بدانند چراکه امروز جامعه ورزش به شعار «همه می‌آییم» جامه عمل پوشاند و امیدوارم مسئولان و نمایندگانی که قرار است از فردا مسئولیت سنگین نمایندگی همه مردم ایران را برعهده داشته باشند، به این مهم توجه کنند.

کاظمی‌پور گفت: برای همه آرزوی موفقیت دارم. عزم ملی و همیاری مشترک دولت و خانه ملت می‌تواند آینده قوی برای ایران بسازد البته با اتکا به حضرت حق و سرمایه‌های اجتماعی این کشور که همین دختران و پسرا سرزمین‌مان هستند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه