اخبار داغ

برخی مواقع یادمان می‌رود دشمن کیست‌؛

داورزنی: کارنامه پائز بد نیست/ برخی مواقع چاره‌ دیگری جز ریسک ندارید

داورزنی: کارنامه پائز بد نیست/ برخی مواقع چاره‌ دیگری جز ریسک ندارید
رئیس سابق فدراسیون والیبال گفت: برخی مواقع ریسک می‌کنید و برخی مواقع چاره‌ دیگری ندارید.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا داورزنی رئیس سابق فدراسیون والیبال پس از حضور در ورزشگاه شیرودی و حضور در انتخابات اظهار داشت: روز خوبی است که مردم سرنوشت و آینده کشور را رقم می‌زنند‌. آنها با حضور خود نشان می‌دهند که دشمن‌شان را شناخته‌اند. یکی از بحث‌های جدی کشور این است که برخی مواقع یادمان می‌رود دشمن کیست‌. ۴۵ سال است نظام جمهوری اسلامی را با حضور قدرتمندانه مردم پیش‌ برده‌ایم و هر سال مردم در انتخابات مختلفی مثل مجلس، ریاست جمهوری، نخبگان، شورای شهر و .... حضور دارند.

وی افزود: این موضوع بیانگر این است که ایران یکی از کشورهایی است که در آن دموکراسی و مردم‌سالاری به شکل جدی وجود دارد اما دشمن برای ما مشکل زیادی ایجاد کرده و سبب شده بار تورم، اشتغال و سایر موارد روی دوش مردم بیفتد. البته بخشی از این مسائل نیز به بی‌تدبیری و بی‌کفایتی برخی مسئولان و مدیران خودمان  بازمی‌گردد‌. این مسائل جای خود اما بپذیریم خیلی از مشکلات کشور به ویژه در بحث تحریم‌ها را آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها ایجاد کرده‌ و خودشان به مردم می‌گویند ایران آینده خوبی نخواهد داشت. می‌خواهند با سیاه‌نمایی کاری کنند مردم در انتخابات حضور نداشته باشند.

رئیس سابق فدراسیون والیبال گفت: مردم با این حضور به دشمنان خودشان می‌گویند به این کشور، اصولش و جمهوری اسلامی پایبند هستند، تا پای جان برای عظمت و عزت این کشور ایستاده و در سرنوشت خود نقش آفرینی می‌کنند‌. حضور جامعه ورزش و مردم در انتخابات هم بیانگر این حقیقت است که با وجود همه فشارهای دشمنان به جمهوری اسلامی و شرایطی که آنها به مردم تحمیل کرده‌اند، این نقشه‌ها نقش بر آب شده و مردم امیدوار‌تر برای آینده و عزت این کشور، همیشه پای صحنه هستند.

داورزنی درمورد اینکه آیا موریس موتا پائز جزو گزینه‌های مدنظر خودش برای سرمربیگری تیم ملی والیبال بود‌، توضیح داد: حدود 5 ماه است تلاش می‌شود مربی مناسب و شایسته‌ای برای تیم ملی والیبال انتخاب شود. با حدود ۲۰ مربی صحبت شد که خیلی‌ها امکان حضور در ایران را نداشته و تعدادی دیگر قرارداد داشتند. ۳_۲ نفری هم که اعلام آمادگی کردند، بنابر دلایلی انصراف دادند. البته حدود ۳ ماه است چندان وارد این موضوع نشده‌ام اما کمیته فنی کار کرد و در نهایت به این مربی رسید که انگیزه و دیدگاهش به شکلی است که می‌توان گفت می‌تواند با این شرایط تلاش خود را انجام بدهد، از ظرفیت بازیکنان ما استفاده کند و کسب سهمیه المپیک که فقط از طریق رنکینگ می‌توان به آن رسید، تحقق ببخشد. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: کارنامه موتا بد نیست. اگر بخواهیم او را با مربیان طراز اول دنیا که سابقه حضور در المپیک، قهرمانی جهان یا لیگ جهانی را دارند مقایسه کنیم، شاید مقداری گمنام باشد اما می‌تواند تجربه همکاری‌اش با برناردو رزنده، فیلیپ بلین، باشگاه‌های مختلف و تیم‌های ملی برزیل را به کشور ما منتقل کرده و از ظرفیت بازیکنان ایران به خوبی استفاده ‌کند. اطمینان دارم دوستان ما در کمیته فنی با بررسی تمام ابعاد موضوع به این جمع‌بندی رسیده‌اند که این مربی می‌تواند برای آینده تیم ملی بزرگسالان اتفاقات خوبی را رقم بزند و برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم. برخی مواقع ریسک می‌کنید و برخی مواقع چاره‌ دیگری ندارید جز اینکه بین گزینه‌های موجود، فردی را انتخاب کنید که می‌توانست حضور در ایران را عملی کند.

رئیس سابق فدراسیون والیبال افزود: امیدوارم با همدلی بیشتر و استفاده از تمام ظرفیت‌ها بتوانیم تیم ملی قدرتمندی را برای مسابقات لیگ ملت‌های سال آینده اعزام کرده و از حداقل امکان کسب سهمیه، حداکثر استفاده را ببریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه