اخبار داغ

امیدوارم نگاه ویژه‌ای به ورزش شود

مرادی: با ۲۰ مربی صحبت کردم/ موریس ذهن برنده‌ای دارد

مرادی: با ۲۰ مربی صحبت کردم/ موریس ذهن برنده‌ای دارد
سرپرست فدراسیون والیبال گفت: باید یک مربی ذهن برنده داشته باشد و به همین دلیل نهایتا به موتا پائز رسیدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال پس از حضور در انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اظهار داشت: شاهد آن هستیم که علاقه‌مندان به سرنوشت کشور پای صندوق‌های رای هستند و علاقه‌مند هستند که در این وظیفه خطیر و بسیار مهم شرکت کنند. امیدوارم عزیزانی انتخاب شوند که هم دانش و اطلاعات کافی نسبت به کشور اطلاعات کافی داشته باشند و تصمیمات شجاعانه در جهت اعتلای کشور بگیرند. درخواست عمومی در خصوص وضعیت کل کشور داریم که در جهت منافع ملی باشد. دوستان جدا از هر نگاه سیاسی به منافع ملی فکر کنند و تصمیماتی بگیرند که باعث ارتقا کشور شود. در بخش ورزشی این انتظار از نمایندگان است که نگاه ویژه‌ای داشته باشند. در سالیان گذشته به ورزش کم توجهی شده است. اعتبارات ورزش بسیار ناچیز است. قوانینی که تصویب می‌کنند به این موضوع توجه داشته باشند که باید ۵۰ سال آینده ایران اسلامی را ببینید.

وی درباره انتخاب موریس موتا پائز به عنوان سرمربی تیم ملی عنوان داشت: با نزدیک به 20 مربی به طور مستقیم صحبت کردم و مذاکراتم با این مربیان فارق از روش‌های معمول، دلال‌ها و ایجنت‌ها بود. در واقع من سعی کردم به طور مستقیم با آنها صحبت کنم. ما با مربیان فوق‌العاده‌ای را به توافق رسیدیم، از داخل کشور کم‌لطفی‌هایی شد و نهایتاً موفق شدیم با 5 مربی به نتیجه نهایی برسیم. اسامی آنها را به کمیته فنی بردیم و کار به 2 اسم ختم شد که یکی از آنها انتخاب شود. یکی از مهمترین شاخص‌هایی که من و کمیته فنی به آن توجه داشتیم، در کنار دانش و تجربه و کار و سوابق درخشان، این بود که یک مربی ذهن برنده داشته باشد و به همین دلیل نهایتا به موتا پائز رسیدیم.

مرادی در پایان گفت: او یکی از مربیان برجسته است و سوابق درخشانی در لیگ فرانسه داشته، سرمربی بانوان فرانسه، در مقطعی سرمربی تیم ملی برزیل بوده و همچنین دستیار رزنده و فیلیپ بلین بوده و سوابق خوبی دارد. از این مهمتر، او برای حضور موفق و درخشان در ایران انرژی زیادی دارد. این مربی بعد از ماه‌ها تلاش انتخاب شد، امروز این انتظار است که 85 میلیون ایرانی پشت تیم ملی باشند و از مربی‌ای که انتخاب شده، حمایت کنند. ان‌شاءالله بتوانیم با حمایت جامعه والیبال و ... از این مربی حمایت کنیم و نتیجه بگیریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه