اخبار داغ

ترقی در گفتگو با دانا:

مردم یک بار دیگر با قدرت پای صندوق های رای حاضر خواهند شد

مردم یک بار دیگر با قدرت پای صندوق های رای حاضر خواهند شد
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم یک بار دیگر با قدرت پای صندوق های رای حاضر خواهند شد تا با قاطعیت تکلیف کرسی های خالی مانده مجلس را روشن کنند.

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه سال گذشته فضای سیاسی کشور معطوف به انتخابات بود، گفت: تبلیغات دشمن برای دلسرد کردن ملت ایران در سالی که گذشت بسیار وسیع و گسترده بود با این حال در روز 11 اسفند ملت ایران حماسه سازی کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران باید نشان می داد که  تحت تاثیر تبلیغات دشمنان قرار دارد یا بر ارزش های انقلاب پایبند است، ادامه داد: با وجود سردی هوا در تمام نقاط کشور شاهد حضور حماسی مردم پای صندوق های رای بودیم، حضوری که نمودار مشارکت مردم را از سیر نزولی به مدار صعودی تغییر داد.

ملت نشان داد حاضر به پذیرفتن فراخوان های دشمن نیست

ترقی با اشاره به اینکه ملت نشان داد حاضر به پذیرفتن فراخوان های دشمن نیست، تصریح کرد: مردم به خوبی فهمیده اند که دشمن چه می خواهد و به دنبال چیست اما با حضور آگاهانه نشان داده اند که پای انقلاب  ایستاده اند اگرچه نقدها و نارضایتی هایی هم داشته باشند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مهمترین شاخص انتخابات 11 اسفند رای آگاهانه مبتنی بر شناخت بود، گفت: مردم بدون توجه به لیست های انتخاباتی آگاهانه رای داده و از بین لیست های متعدد افراد کارآمد را دست چین کردند.

ترقی تاکید کرد: هر چقدر میزان استفاده از رسانه های جمعی باعث افزایش آگاهی و شناخت مردم شود، مردم هم با دقت و براساس سلیقه خود انتخاب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در جریان تبلیغات انتخاباتی شاهد بودیم که در سطح شهر نیز چندان فضای تبلیغات پوستری حاکم نیست، ادامه داد: بلوغ سیاسی مردم حاکی از این است که دیگر فریب کارناوال های تبلیغاتی را نمی خورند و بیش از هر نوع فضاسازی به دنبال انتخاب آگاهانه هستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه خاطرنشان کرد: انتخاب آگاهانه مردم سبب تشکیل مجلس کارآمد برای حل مشکلات کشور خواهد بود.

ترقی با اشاره به اینکه در هفته های آتی دور دوم انتخابات در برخی حوزه های انتخاباتی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم یک بار دیگر با قدرت پای صندوق های رای حاضر خواهند شد تا با قاطعیت تکلیف کرسی های خالی مانده مجلس را روشن کنند تا مجلسی با انتخاب حداکثری نمایندگان برای حل مشکلات کشور تشکیل شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه