اخبار داغ

صحبتهای معاون وزیر ورزش پس از انتخابات والیبال؛

اسبقیان: داورزنی مثل بچه اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است

اسبقیان: داورزنی مثل بچه اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: مردم ایران از والیبال انتظار دارند تا روند قهرمانی‌های گذشته را تکرار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال در خصوص شکل اجرا و برگزاری این انتخابات، اظهار داشت: ۴۰ سال است در این ورزش حضور دارم و امروز قطعا جلوه‌هایی از پهلوانی و احترام به قوانین را شاهد بودیم. مجمع امروز منظم و مرتب بود و از همه اعضای حاضر در آن تشکر می‌کنم. از وحید مرادی هم تشکر می‌کنم که کاملاً با وزارت ورزش در برگزاری مجمع هماهنگ بود.

وی با اشاره به زحمات محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال، عنوان کرد: او والیبال را مانند بچه‌اش دوست داشت و در کنار این رشته خواهد ماند. نباید خدمات ارزشمند مرحوم یزدانی‌خرم را نیز فراموش کنیم که با زحمت فراوان والیبال مدرن را پایه‌گذاری کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درمورد روند آینده فدراسیون، گفت: فدراسیون والیبال برای وزارت ورزش و تمام جامعه، بسیار مهم است. در سال‌های گذشته، موفقیت‌های خوبی داشتیم و تیم‌های بزرگی را نیز شکست دادیم و حالا هم مردم انتظار دارند رئیس جدید فدراسیون، روند گذشته را با سیر صعودی پیش بگیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه