اخبار داغ

میثم لطیفی در گفتگو با دانا

روز قدس امسال متفاوت تر از روز قدس سال‌های گذشته/ بشریت امسال بیدار شده است

روز قدس امسال متفاوت تر از روز قدس سال‌های گذشته/ بشریت امسال بیدار شده است
رئیس سازمان اداری و استخدامی با تاکید بر اینکه بشریت امسال بیدار شده است، گفت: روز قدس امسال متفاوت تر از روز قدس سال‌های گذشته خواهد بود.

«میثم لطیفی» رئیس سازمان اداری و استخدامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛با بیان اینکه روز قدس امسال خیلی متفاوت از روز قدس سال‌های گذشته است، اظهار کرد: این سبعیت و دنائتی که رژیم غاصب اشغالگر، امسال از ۷ اکتبر تا به امروز از خود نشان داد، باعث شد تا قریب به سی و سه هزار نفر از مردم مظلوم، این روزها با دهان روزه، فرزندان، پدران، مادران، خواهران و برادران خودشان را تشییع کنند؛ همین امر موجب می شود روز قدس امسال با سال های پیش بسیار تفاوت داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بشریت امسال بیدار شده است، افزود: خیلی از اتفاقاتی که در ظلمت کده‌ی رژیم صهیونیستی رقم خورده با این اتفاق بزرگی که در غزه افتاد منجر به بیداری شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی در پایان گفت: به نظر می رسد امسال خیلی از کشورهایی که در سال‌های گذشته خبری از آنها نبوده در راهپیمایی روز قدس حضور داشته باشند و انشالله این راهپیمایی مقدمه‌ پیروزی و نصرت جبهه‌ی مقاومت و البته مقدمه‌ ظهور حضرت (ع) باشد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه