اخبار داغ

حضور پرشور جامعه ورزش در راه پیمایی روز قدس؛

همه آمدند/ خروش اهالی ورزش علیه رژیم صهیونیستی؛ از رژیم کودک کش منزجریم

همه آمدند/ خروش اهالی ورزش علیه رژیم صهیونیستی؛ از رژیم کودک کش منزجریم
اهالی ورزش در راهپیمایی پرشور قدس صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راهپیمایی روز قدس امروز در سراسر کشور با حضور پرشور آحاد مردم برگزار شد. ورزشکاران نیز همپای سایر اقشار جامعه با حضور گسترده در این مراسم مثل همیشه در کنار مردم ایستادند و با اعلام انزجار از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، صدای مظلومیت مردم فلسطین را فریاد زدند.

اهالی ورزش در این راهپیمایی صحبت کردند.

اورسجی: ورزشکاران جهان جعلی بودن این رژیم را فریاد بزنند

عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: جامعه ورزش هم به عنوان قطره ای از دریای خروشان مردم ایران در این راهپیمایی حضور پیدا کرده‌اند و این جای تعجبی ندارد و مردم ایران همواره یاور مظلومان در اقصی نقاط جهان به خصوص مردم فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل در یک نبرد یک طرفه با سلاح‌های آمریکایی به مردم مظلوم فلسطین ظلم می‌کند، افزود: وظیفه خودمان می‎‌دانیم حداقل با حضورمان همراهی با مردم فلسطین داشته باشیم.

اورسجی با اشاره به اینکه جنایات صهیونیست‌ها را چه کشورهای مسلمان و چه غیر مسلمان محکوم می‌کنند، تصریح کرد: وقتی کودک‌کشی انجام می‌شود، همه آن را محکوم می‌کنند و دل همه را به درد می‌آورد. کودک و زن بی‌پناه چه گناهی کرده است که زیر ستم قدرت پوشالی قرار بگیرند.

رئیس فدراسیون کبدی تاکید کرد: ورزشکاران همه کشورهای دنیا می‌توانند با عدم حضور مقابل ورزشکاران صهیونیست نشان دهند که این رژیم مورد قبول دنیا نیست.

خمارلو: به امید ریشه کن شدن رژیم کودک کش و آزادی قدس شریف

محسن خمارلو مدیر مجموعه ورزشی انقلاب در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: وظیفه شرعی خود می‌دانیم تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم و اینگونه به پیام رهبر معظم انقلاب لبیک گوییم و پاسخ کوچکی به عنوان یک ایرانی نسبت به جنایات  رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین داشته باشیم.

وی افزود: به امید اینکه رژیم صهیونیستی ریشه کن شود با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس پاسخ محکمی به رژیم صهیونیستی و آمریکا ‌می دهیم و امیدواریم سهم کوچکی در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی داشته باشیم. به امید ریشه کن شدن رژیم کودک کش و آزادی قدس شریف.

کاظمیان: خودمان را در کنار مردم و با آنها می‌بینیم

محمد کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری در حاشیه راهپمیایی روز جهانی قدس خاطر نشان کرد: جامعه سوارکاری در کنار آحاد ورزشکاران و جامعه ورزش در این راهپمیایی حضور دارد، ما اعتقاد داریم اصل در ورزش عدالت است اما امروز شاهد بی‌عدالتی‌ها و کودک‌کشی‌هایی هستیم که همه چیز را تحت‌الشعاع خود قرار داده و آمدیم تا انزجار خود را از رفتارهای غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی نشان دهیم.

وی ادامه داد: جامعه ورزش از مردم جدا نیست و مردم به خوبی ظلم را می‌شناسند. جامعه سوارکاری هم از این قاعده مستثنی نیست و ما خودمان را در کنار مردم و با آنها می‌بینیم.

رییس فدراسیون سوارکاری گفت: من از جامعه سوارکاری هستم و کارم را به گونه‌ای آغاز کردم که تصورات قبلی را کنار گذاشته و نشان دهیم خادم مردم هستیم.

وی تاکید کرد: در این رشته‌ هم مانند سایر رشته‌های ورزشی افراد متمولی حضور دارند اما همه ما از مردم و در کنار آنها هستیم و انسانیت و عدالت حرف اول را خواهد زد.

نکیسا: این همه قساوت در حق کودکان از کدام مکتب است

نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: شاهد صحنه‌های فجیعی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه هستیم، چرا باید یک برادر در نوجوانی کنار گوش بردارش اشهد بگوید. اینها تن آدم را به لرز می‌اندازد و روح جوانمردی یک ورزشکار را متبلور می‌کند.

وی تاکید کرد: این همه قساوت در حق کودکان، این همه بی رحمی در حق زنان، این همه بی عدالتی از کدام مکتب است که اینطور بی‌رحمانه کودکانی که سهمی از این جنگ ندارند، را قربانی می‌کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: آینده تاریخ در این باره این عدوات‌ها قضاوت خواهد کرد. امیدوارم جهانی عاری از جنگ و خونریزی داشته باشیم و همه با صلح کنار هم زندگی کنند.

نکیسا همچنین با اشاره به استعفای یکی از معاونان این باشگاه، اظهار داشت: این مسئله در باشگاه تاثیر خواهد داشت اما ذوب‌آهن باشگاه ریشه‌داری است و در سال جدید ساختارسازی جدیدی در ذوب آهن شاهد خواهید بود.

پاکدل: همراه با مردم برای فلسطینی ها فریاد دادخواهی سر می دهیم

پاکدل رییس فدراسیون هندبال در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه ملی است و در کنار آحاد مردم برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل که بنیانگذار سنت حسنه راهپیمایی روز قدس بودند، فریاد دادخواهی سر می دهیم.

پریچهره: آمدیم تا نشان بدهیم تا پایان پای مردم غزه ایستادیم

پریچهره رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: به همراه جامعه ورزش در روز قدس در میدان فلسطین حضور پیدا کردیم به حمایت از مردم غزه تا نشان بدهیم تا پایان پای مردم غزه ایستادیم.

خلیلی: با حضور در راهپیمایی با مردم غزه و‌کودکان همدردی می کنیم

علی خلیلی رییس فدراسیون ورزشهای همگانی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: امروز مردم مظلوم فلسطین در مقابل اسرائیل کودک کش قرار گرفته و‌ وظیفه همه ما این هست با حضور در راهپیمایی با مردم غزه و‌کودکان همدردی کنیم.

کاظمی پور: جامعه ورزش میثاق مجددی با آرمان‌های حمایت از مردم فلسطین دارد

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: جامعه ورزش ایران به پاسداشت سنت حسنه‌ای که امام راحل به یادگار گذاشتند در میدان فلسطین گرد هم آمدند تا میثاق مجددی با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از مردم فلسطین داشته باشند.

هروی: جامعه ورزش صدای انزجار خود از اسرائیل را به گوش جهانیان رساندند

شهرام هروی سرمربی تیم‌ملی کاراته در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: امروز روز بزرگی است چرا که مردم فلسطین مورد حمایت قرار می گیرند و در همین راستا ورزشکاران نیز در کنار مردم در این راهپیمایی شرکت کردند و صدای انزجار خود را به گوش جهانیان رساندند و خدا را شکر که حضور در این مراسم حتی از سال های گذشته پررنگ تر شده است.

کوهپایه زاده: برای دادخواهی مظلومان در راهپیمایی شرکت کرده ایم

جلیل کوهپایه زاده رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: امسال هم در این روز برای دادخواهی مظلومان در راهپیمایی شرکت کرده ایم، چراکه ظلم و ستمی که رژیم صهیونیستی و همراهانش بر مردم مظلوم فلسطین روا می دارند مورد تایید هیچ انسانی نیست.

عظیمی: جامعه ورزش فریاد مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین شد

شهرام‌‌ عظیمی سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: امروز نیز جامعه بزرگ ورزش و جوانان کشور همچون گذشته دوشادوش مردم در رویدادهای ملی حاضر شدند تا ضمن استکبارستیزی فریاد مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین باشند. به فرموده مقام معظم رهبری امسال روز قدس متفاوتی رقم خورد.

پسندیده: بر طبق وظیفه ملی و فراملی در این راهپیمایی عظیم شرکت کردیم

علیرضا پسندیده سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: امروز، روز قدس است روز حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، همه ما بر طبق وظیفه ملی و فراملی در این راهپیمایی عظیم شرکت کردیم.

پورسلمان: جامعه ورزش پیام مظلومیت مردم فلسطین را اعلام کرد

علیرضا پورسلمان رییس فدراسیون شمشیربازی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس باید متفاوت باشد و جامعه ورزش در این روز مقدس حضور یافت تا پیام مظلومیت مردم فلسطین را اعلام کند.

مومنی: برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین فریاد حق خواهی سر می دهیم

محمد مومنی پیشکسوت و عضو هیات مدیره استقلال در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین فریاد حق خواهی سر می دهیم.

نامنی: جامعه ورزش نیز همپای همه جهانیان علیه رژیم صهیونیستی فریاد زد

احمد نامنی رییس دفتر امور مشترک فدراسیونها در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: این راهپیمایی نمادی از یک حرکت جهانی علیه رژیم کودک کش است و جامعه ورزش نیز همپای همه جهانیان علیه رژیم صهیونیستی فریاد زد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه