اخبار داغ

وحیدی در گفتگو با دانا تاکید کرد؛

ضرورت ممنوعیت واردات محصولات خارجی برای رشد تولید داخلی

ضرورت ممنوعیت واردات محصولات خارجی برای رشد تولید داخلی
وزیر کشور گفت: واردات محصولات خارجی تا جایی که توانایی تولید در داخل کشور وجود دارد، باید ممنوع شوند تا تولید داخلی فرصتی برای رشد داشته باشد.

احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگو با خبرنگارسیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه برای تحقق شعار سال لازم است موانع حضور مردم و ارتقاء تولید در کشور هر چه سریع‌تر برطرف شود، اظهار کرد: برای دست‌یابی به هدف اعلام شده، افزایش سرمایه‌گذاری، هم از سوی سرمایه‌گذاران خارجی و هم داخلی، ضروری است.

وی افزود: واردات محصولات خارجی تا جایی که توانایی تولید در داخل کشور وجود دارد، باید ممنوع شوند تا تولید داخلی فرصتی برای رشد داشته باشد.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه مقابله با قاچاق یکی از مسائل مهم است، تصریح کرد: باید بسترهای لازم برای مشارکت مردم را هر چه سریع‌تر فراهم کرد تا به تحقق اهداف اقتصادی و توسعه‌ای کشور کمک کند.

گفتنی است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند و خاطر نشان کردند: جهش در تولید بدون حضور مردم در اقتصاد و عرصه تولید امکان‌پذیر نیست، باید موانع حضور مردم در بخش تولید برطرف شود و ظرفیت‌های بزرگ مردمی فعال شوند.

 

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه