اخبار داغ

تکلیف طبیعت و نفت به بازی پنجم کشیده شد؛

لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به نیمه نهایی

لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به نیمه نهایی
بازی‌های چهارم مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال با انجام 3 دیدار دنبال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛بازی‌های چهارم مرحله یک چهارم نهایی بیست و  پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال ایران امروز دو‌شنبه 27 فروردین ماه با انجام 3 دیدار دنبال شد.

در نخستین دیدار تیم مهرام مقابل مس کرمان به میدان رفت و با نتیجه 80 بر 74 به پیروزی رسید. در این دیدار سجاد پذیرفته با 14 امتیاز، 15 ریباند، 2 توپ ربایی و کارایی 27 بهترین بازیکن شد. سری این بازی 3 بر یک به سود مهرام شد و این تیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

تیم طبیعت در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت رفت و با نتیجه 91 بر 83 موفق به کسب پیروزی شد. جردن استیون 46 امتیاز، 4 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 34 بهترین بازیکن این دیدار بود. سری این بازی 2 بر 2 برابر شد و تکلیف تیم صعود‌کننده به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر در بازی پنجم روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه ساعت 16 در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون مشخص خواهد شد.

در دیگر دیدار این مرحله، تیم کاله میزبان تیم ذوب آهن بود و با نتیجه 100 بر 85 مغلوب شد. رسول مظفری در این بازی با 21 امتیاز، 5 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 24 بهترین بازیکن شد. سری این بازی 3 بر یک به نفع ذوب آهن شد و این تیم نیز به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه