اخبار داغ

دریافت کد تخفیف اسنپ فود؛ اشتراک فودپرو را فعال کنید!

دریافت کد تخفیف اسنپ فود؛ اشتراک فودپرو را فعال کنید!
تا %20 تخفیف اسنپ فود با فعال کردن اشتراک فودپرو - مزایا، روش فعال‌سازی، نحوه استفاده از تخفیف‌ها و اطلاعات تکمیلی دیگر درباره اشتراک حرفه‌ای اسنپ فود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروزه پای سفارش آنلاین به هر خریدی باز شده است! شما برای خرید هر نوع محصولی یا دریافت هر نوع خدماتی می‌توانید تنها به‌کمک اینترنت درخواست خود را ثبت کنید. یکی از پرطرفدارترین نوع سفارشات در این حوزه مربوط به مواد غذایی است. فرهنگ سفارش آنلاین غذا به کمک پلتفرم اسنپ فود به ایران قدم گذاشت و در حال حاضر افراد زیادی به‌شکل روزانه سفارشات غذایی خود را در این مجموعه ثبت می‌کنند. در این مطلب ابتدا به بررسی این پلتفرم پرطرفدار و کاربردی خواهیم پرداخت و سپس یکی از جذاب‌ترین روش‌های دریافت کد تخفیف برای آن را بررسی خواهیم کرد.

اسنپ فود

مجموعه اسنپ که امروزه به یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آنلاین داخلی در حوزه فروش محصولات و ارائه انواع خدمات تبدیل شده است، پس از موفقیت در حوزه حمل و نقل اینترنتی، به‌کمک شرکت زودفود بخش سفارش آنلاین غذای خود را طراحی کرد. اسنپ فود در ابتدا به عنوان اپلیکیشنی مستقل و پس از مدتی به عنوان یکی از بخش‌های سوپراپلیکیشن اسنپ با خدمات بسیار متعدد سفارش غذا و انواع مواد خوراکی را آسان کرد. این مجموعه در چندین سال فعالیت خود پیشرفت چشم‌گیری داشته است و همیشه سعی در ارائه خدمات جدید دارد.


امروزه در اسنپ فود می‌توان از انواع رستوران و کافه، پروتئینی، لبنیاتی، نانوایی، گل‌فروشی، عطاری، داروخانه و... ثبت سفارش کرد. تنوع بالا، ارسال سریع، امکان مقایسه محصولات و فروشندگان، نظردهی عمومی، رابط کاربری آسان و... از مزایای جذاب اسنپ فود به‌شمار می‌روند. علاوه بر این موارد، اسنپ همواره سعی در ارائه خدماتش با مناسب‌ترین قیمت دارد و در این راستا تخفیف‌های متنوعی را ارائه کرده است. در ادامه به یکی از جدیدترین روش‌های دریافت تخفیف از اسنپ فود می‌پردازیم.

اشتراک فودپرو؛ خرید به‌صرفه غذا!

فود پرو یکی از خدمات جدید اسنپ فود است که علاوه بر افزایش فروش و سود این مجموعه، شرایط بسیار مناسبی را برای کاربران فراهم می‌کند. فود پرو را می‌توان راهی برای داشتن کد تخفیف اسنپ فود به شکل دائمی دانست. در ادامه در رابطه با این طرح اطلاعات جامعی را ارائه خواهیم داد.

مزایای خرید اشتراک فود پرو

کاربران با خرید اشتراک فود پرو می‌توانند سفارشات خود را با شرایط ایده‌آل‌تری ثبت کنند. این شرایط هم کاربران را به خرید بیشتر ترغیب می‌کند و در عین حال در هزینه‌های آن‌ها صرفه‌جویی خواهد کرد. در ادامه چند مزیت بسیار مهمی که اشتراک فودپرو در اختیار شما قرار می‌دهد را مشاهده می‌کنید:

  • با خرید اشتراک، در هر سفارش خود از رستوران‌های اسنپ فود و سایر فروشگاه‌های این مجموعه بین 10 تا 20 درصد تخفیف خواهید گرفت. نکته جذاب این که تخفیف فودپرو تنها برای یک یا چند خرید نیست و روی تمامی خریدهای شما در زمان اشتراک اعمال خواهد شد.
  • اگر اشتراک فودپرو شما فعال شود ارسال سفارشاتتان از بسیاری از رستوران‌ها رایگان خواهد شد. این اشتراک تا سقف 15 هزار تومان تخفیف را در هر سفارش برای هزینه ارسال در نظر می‌گیرد.
  • برخی از تخفیف‌ها، کوپن‌ها و مزایای اسنپ فود در حال حاضر فقط برای اعضای حرفه‌ای یا دارای اشتراک Pro در نظر گرفته می‌شود که خرید از این مجموعه را جذاب‌تر می‌سازد.

چگونه اشتراک فودپرو را فعال کنیم؟

خرید اشتراک بخش حرفه‌ای اسنپ فود کار سختی نیست. برای این کار لازم است در ابتدا وارد اپلیکیشن یا سایت اسنپ فود شوید. در مرحله بعدی باید بخش حساب من را از نوار پایین صفحه پیدا کرده و وارد آن شوید. در این بخش گزینه‌ای به نام فودپرو را مشاهده خواهید کرد که باید آن را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه به صفحه مخصوص خرید اشتراک منتقل می‌شوید که در آن هزینه عضویت در فودپرو، نظرات سایر کاربران در رابطه با خرید اشتراک فود پرو و مزایا و معایب آن، سوالات متداول و آموزش‌های کاربردی را مشاهده می‌کنید. پس از مطالعه اطلاعات به‌کمک دکمه عضویت در پرو وارد صفحه پرداخت می‌شوید. در این صفحه می‌توانید از بین 4 روش پرداخت موجود که همگی ایمن و تایید شده هستند، یکی را برگزیده و پس از تایید جزئیات پرداخت، وارد درگاه بانکی شوید. پس از پرداخت هزینه عضویت، شما به‌طور رسمی یکی از حرفه‌ای‌های اسنپ فود محسوب می‌شوید و می‌توانید از مزایای جذاب آن استفاده کنید.

عضویت در فودپرو با تخفیف

شاید برایتان جالب باشد که امکان حرفه‌ای شدن در اسنپ فود با تخفیف ویژه وجود دارد. به عبارتی اسنپ علاوه بر این که با حرفه‌ای شدن شما مزایای متعددی را برایتان در نظر می‌گیرد، برای حق عضویتتان نیز تخفیف‌های جذابی را ارائه کرده است.

در حال حاضر امکان عضویت با تخفیف همگانی وجود دارد اما علاوه بر آن شما می‌توانید از کد تخفیف برای خرید اشتراک نیز استفاده کنید. با وارد کردن کد تخفیف PRO52 در خرید اشتراک فودپرو، قبل از ورود به درگاه بانکی پرداخت می‌توانید از 15 هزار تومان تخفیف بهره‌مند شوید.

اگر این کد منقضی بود قاعدتا باید از کدهای فعال و جدیدتر استفاده کنید؛ اما این کد تخفیف‌ها را از کجا پیدا کنیم؟ اسنپ فود، کد تخفیف فودپرو را مانند کدهای تخفیف دیگرش مثل کد تخفیف اسنپ اکسپرس (سوپرمارکت)، غذا، شیرینی و... از روش‌های مختلفی مانند پیام کوتاه، ایمیل، صفحات اجتماعی و.. در اختیار کاربران قرار می‌دهد اما سریع‌ترین و بهترین راه موپُن است. در ادامه موپُن و خدمات آن را دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد.

موپُن و کد تخفیف فودپرو!

موپُن مجموعه‌ای برای جمع‌آوری و ارائه رایگان انواع کدهای تخفیف و کوپن‌های فروشگاه‌های آنلاین ایرانی است. این مجموعه از برندها و پلتفرم‌های بیشماری پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها اسنپ فود است. در صفحه مخصوص به اسنپ فود در سایت موپُن همیشه تعداد زیادی کوپن تخفیفی وجود دارد که با توجه به شرایط خریدتان می‌توانید از آن استفاده کنید. کد تخفیف خرید اشتراک فود پرو نیز یکی از همین تخفیف‌هاست که می‌توانید شرایط آن را بررسی، عبارت کد را کپی و حین پرداخت آن را اعمال کنید.

فودپرو برای خرید از چه فروشگاه‌هایی کاربرد دارد؟

تعداد کافه و رستوران‌هایی که مزایای فودپرو را به کاربران ارائه می‌دهند روزبه‌روز در حال افزایش است. با توجه به طرح جذاب اسنپ و پیشنهادات مناسب آن احتمال می‌رود که در آینده کلیه رستوران‌ها و فروشگاه‌ها مزایای فودپرو را برای کاربران مدنظر قرار دهند.

شاید برایتان جالب باشد که علاوه بر رستوران و کافه‌های فعال در اسنپ فود، فروشندگان بخش‌های دیگر مانند میوه و تره‌بار، لبنیات، پروتئین و... نیز در این طرح فعال هستند و در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های اسنپ فود تخفیف‌های جذابی را برای کاربران اشتراک حرفه‌ای در نظر می‌گیرند. به این ترتیب با پرداخت هزینه محدود اشتراک از تخفیف تعداد زیادی فروشگاه، در خریدهای مختلف خود برخوردار خواهید شد و تجربه خوبی را از خرید آنلاین خواهید داشت.

چطور از مزایای فودپرو استفاده کنیم؟

اگر برایتان سوال است که پس از پرداخت هزینه عضویت چگونه باید از تخفیف‌ها و مزایای آن استفاده کنید باید بگوییم که هیچ اقدام خاصی در این راستا لازم نیست انجام دهید. به عبارت بهتر پس از فعال‌سازی اشتراک، مزایا تا زمان پایان اشتراک به‌طور خودکار برای شما فعال می‌شوند. شما کافیست بین لیست رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و کافی‌شاپ‌ها بگردید و میزان تخفیف و پیشنهادات آن‌ها برای افراد حرفه‌ای را مقایسه کنید. این موارد با برچسب صورتی تحت عنوان pro مشخص شده‌اند. پس از این کار شما به‌راحتی می‌توانید غذا و سایر محصولات خود را با تخفیفات ویژه سفارش دهید.

آینده فودپرو

اگر اشتراک فودپرو اسنپ را با اشتراک مجموعه‌های دیگر مقایسه کنیم شاید کاستی‌هایی در آن مشاهده شود. دلیل این مورد جدید بودن طرح فودپرو و عدم تکمیل آن است. به احتمال زیاد و طبق اخبار موجود بخش فودپرو در آینده پیشرفت خواهد کرد و پیشنهادات جذاب‌تری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در ادامه چند مورد از محتمل‌ترین تغییرات فودپرو را بررسی خواهیم کرد:

  • در حال حاضر امکان خرید اشتراک فودپرو تنها برای کاربران تهرانی وجود دارد. طبق اعلام مجموعه اسنپ، در آینده این قابلیت برای کاربران شهرهای دیگر نیز فعال خواهد شد و کاربران از تمامی نقاط تحت پوشش اسنپ فود می‌توانند در بخش حرفه‌ای عضو شوند.
  • برای خرید اشتراک فود پرو در حال حاضر تنها یک گزینه اشتراک ماهانه برای کاربران فعال است. پیش‌بینی می‌شود که در آینده‌ای نزدیک بازه‌های متعددی مانند سه ماهه، شش ماهه و حتی یک ساله نیز به این لیست اضافه کنند و قیمت‌های متنوعی را برای آن‌ها در نظر بگیرند.
  • مزایای اسنپ فود در حال حاضر با وجود جذاب بودن، محدود است. به احتمال زیاد این پلتفرم در آینده مزایا و قابلیت‌های جدید و کاربردی متنوعی را به کاربران فود پرو اختصاص می‌دهد؛ به این ترتیب خرید با فودپرو به‌صرفه‌تر خواهد بود.
  • احتمال می‌رود که هزینه اشتراک فودپرو با توجه به امکانات و پیشرفت‌ها نیز دچار تغییر شود اما قیمت دقیقی برای آن مشخص نیست.

جمع‌بندی

خرید آنلاین غذا جدا از تمامی مزایایی که دارد به واسطه امکان استفاده از تخفیف‌های هیجان‌انگیر و متنوع جذاب‌تر است. این جذابیت در پلتفرم اسنپ فود در بیشترین حد ممکن است. در خرید از اسنپ فود علاوه بر تخفیف‌هایی که فروشندگان برای کاربران در نظر می‌گیرند، امکان استفاده از تخفیف‌های جذاب فودپرو نیز وجود دارد. برای برخورداری از مزایای این طرح جدید کافیست با پرداخت هزینه محدود اشتراک، به یک کاربر حرفه‌ای در اسنپ فود تبدیل شوید و غذاهای لذیذ و سفارشات متعدد را با کمترین قیمت ممکن و ارسال رایگان ثبت نمایید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه