اخبار داغ

میرمحمدی در گفتگو با دانا:

مشارکت در دور دوم انتخابات هم مثل دور اول یک تکلیف است

مشارکت در دور دوم انتخابات هم مثل دور اول یک تکلیف است
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس پشتیبانی همه جانبه از اقتدار کشور در عرصه منطقه و بین الملل به شمار می رود.

سید جلیل میرمحمدی، منتخب مجلس دوازدهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دور اول و دور دوم انتخابات از منظر میزان اهمیت و اثرگذاری با هم تفاوتی ندارد و دور دوم نیز برای تکمیل ساختار مجلس برای چهار سال آینده حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در دور دوم انتخابات زمینه ساز راه یابی افراد اصلح ، متخصص و دارای تعهد به مجلس خواهد شد، ادامه داد: نباید اینگونه باشد که برخی تصور کنند چون در انتخابات 11 اسفند شرکت کردند تکلیف خود را انجام دادند بلکه دور دوم انتخابات نیز برای همه تکلیف و مسئولیت است تا مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس عنوان کرد: هر فعالیت و عملکردی که نشان دهنده حضور مردم به عنوان پشتوانه کشور باشد در حفظ اقتدار کشور اثر گذار است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران کانون توجهات بین المللی قرار داد و هر اقدامی که باعث تقویت اقتدار کشور در عرصه بین الملل باشد امری ضروری و واجب است.

میرمحمدی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که متکی به مردم است و اقتدار خود را از پشتیبانی ملت به دست آورده است، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات و حضور در صحنه در شرایط کنونی ابزار حمایت همه جانبه از کشور در عرصه منطقه و بین الملل است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه