اخبار داغ

واگذاری دو باشگاه یکی از بزرگترین کارها بعد از انقلاب بود؛

درویش: بعد از بازی با سپاهان به تمدید قرارداد اوسمار ورود می کنیم/ پرسپولیس خانه دایی است

درویش: بعد از بازی با سپاهان به تمدید قرارداد اوسمار ورود می کنیم/ پرسپولیس خانه دایی است
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی یکی از بزرگترین کارها بعد از انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری مراسم واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار داشت: پیش از این همیشه می شنیدیم، اما امروز دیدیدم که یک کار غیر ممکن به نظر من انجام شد. بعد از انقلاب یکی از بزرگترین کارهایی که انجام شد واگذاری همین دو باشگاه بود. یکی از اجزای مجوز حرفه ای مالکیت بود، اما قبل از مالکیت، بدهی بود که مشکل ایجاد می کرد و باشگاه‌ها با مشکلات بزرگی همیشه دست و پنجه نرم می‌کردند که خدا را شکر با واگذاری بحث مالی باشگاه‌ها هم رفع خواهد شد.

او ادامه داد: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. دغدغه مدیر نباید این باشد که پول بدهی را از کجا بدهم و این همه پرونده بدهی را چه کار کنم. باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آنها را شاد کنیم تلاش کنیم.

درویش درباره اینکه آیا مدیران بانک‌های خریدار پرسپولیس برای همکاری با او صحبت کرده‌اند؟ بیان کرد: تازه چند لحظه است که این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط اوسمار هم گفت: تلاش می‌کنیم که بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

درویش در مورد مذاکره با علی دایی عنوان کرد: گزینه اول ما اوسمار است، اما این را هم بدانید که پرسپولیس خانه دایی است. چند وقت پیش با او صحبت کردم، اما بنا نیست به فوتبال باز گردد. متاسفانه برخی افراد به مسائل دامن می‌زنند تا فضای پرسپولیس را متشنج کنند. چرا از تیم‌های دیگر نمی پرسند که قرارداد بازیکنان یا مربی شان را تمدید می‌کنند یا خیر.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه مدیرعامل بانک شهر گفته او تا پایان فصل ماندگار شده، گفت: آنها به من لطف دارند، اما هنوز تصمیم گیری نشده است. حالا باشیم یا نباشیم، همچنان پرسپولیسی هستیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه