اخبار داغ

سهامداران افراد متخصص را انتخاب کنند؛

حدادی: فکر می‌کنم مدیریت بعد از اتمام فصل تغییر خواهد کرد/ پول، قهرمانی نمی‌آورد

حدادی: فکر می‌کنم مدیریت بعد از اتمام فصل تغییر خواهد کرد/ پول، قهرمانی نمی‌آورد
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: سهامداران باید افرادی را انتخاب کنند که متخصص باشند که بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان حدادی عضو هیات مدیره پرسپولیس در حاشیه مراسم واگذاری سرخابی ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم از امروز شاهد روزهای بهتری برای مالکین اصلی باشیم. پرسپولیس در حال‌حاضر از ظرفیت ۶ بانک استفاده می‌کند و عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است. هر کدام از بانک‌ها از مجموعه‌های توانمندی برخوردارند که حوزه‌های مختلفی در هلدینگ دارند و می‌توانند به باشگاه بزرگ پرسپولیس کمک کنند. باید دید در روزهای آینده سهامداران چه تصمیمی در مورد مدیریت خواهند گرفت.

وی افزود: از امروز دیگر باشگاه پرسپولیس دولتی نیست و خصوصی است و شک ندارم تیم به شدت پیشرفت می‌کند. زمان قبل که پرسپولیس دولتی بود در مذاکرات اقتصادی دستمان بسته بود ولی خوشبختانه از الان دست باز داریم و می‌توانیم برای موفقیت باشگاه تلاش کنیم. سهامداران در جریان باشند که این تیم هواداران میلیونی دارد و تمام زندگی‌شان است و باید افرادی را انتخاب کنند که متخصص باشند که بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند؛ فکر می‌کنم مدیریت بعد از اتمام فصل تغییر خواهد کرد.

هیات مدیره پرسپولیس تصریح کرد: قطعا یکی از عوامل موفقیت بحث مالی است؛ اما سرخ‌پوشان نشان دادند که در بدترین شرایط مالی بهترین عناوین را به دست آورند. همه شاهد بودند که بسیاری از تیم‌ها هزینه کردند و نتوانستند کاری انجام بدهند. مهم‌ترین نکته این است که در تمامی زمینه‌ها از جمله ورزش و فوتبال مدیریت حرف اول را می‌زند. قطعا نبود پول می‌تواند خیلی به تیم صدمه بزند و متاسفانه این مشکل را امسال حس کردیم. اما هواداران بدانند که پول، قهرمانی نمی‌آورد مهم‌ترین نمونه آن هم بازی دیشب است که الهلال در دیدار مقابل العین امارات شکست خورد.

حدادی گفت: من خوش‌بین هستم که اگر همین ۶ بانک مدیریت باشگاه را در اختیار بگیرند روزهای خوبی در انتظارمان خواهد بود.

وی در خصوص بدهی‌های سنگین باشگاه به بانک شهر، یادآور شد: می‌گفتند چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار است بانک آن را خریده، اما استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. آن وام 2.5 میلیون دلاری که گرفتیم قرض‌الحسنه هست و تلاش می‌کنیم با سهامداران اصلی باشگاه مجوزی از بانک مرکزی بگیریم و پول‌های بلوکه شده در AFC را بگیریم و بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه