اخبار داغ

ادامه درخشش تیراندازان ایران در کره جنوبی؛

جام جهانی پاراتیراندازی| شاهی طلا گرفت، میرشفیعی نقره، جوانمردی برنز

جام جهانی پاراتیراندازی| شاهی طلا گرفت، میرشفیعی نقره، جوانمردی برنز
در ادامه رقابتهای جام جهانی پاراتیراندازی، نمایندگان ایران صاحب یک طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، در ادامه رقابتهای جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، محمدرضا میرشفیعی ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی آقایان P1 در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه سوم راهی مرحله فینال شد و در این مرحله با کسب 234.8 امتیاز در رده دوم ایستاد و به مدال نقره رسید. در این ماده نمایندگانی از کشور هند و کره جنوبی به ترتیب اول و سوم شدند.

در ادامه رقابتهای جام جهانی پاراتیراندازی دختران ملی پوش پاراتیراندازی جانبازان و توان یابان در ماده تپانچه بادی زنان موفق به کسب مدال طلا برنز شدند.

نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی زنان ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی زنان P2، کلاس SH1، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع 8 نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با 239.7 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب 214.8 امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با 148 امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

مسابقات جام جهانی پاراتیراندازی با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه