اخبار داغ

در میکسدزون تراکتور - استقلال؛

هاشمی‌نسب: فعلاً با آن تیم کار داریم/ نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم

هاشمی‌نسب: فعلاً با آن تیم کار داریم/ نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
مربی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال در میکسدزون بازی با تراکتور حاضر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ در رقابتهلی هفته بیست و پنجم لیگ برتر تراکتور و استقلال در نبریز به تساوی بدون گل رضایت دادند.

پس از پایان بازی،  بازیکنان و کادر استقلال در میکسد زون حاضر شده ودرباره بازی ضحبت کردند.

هاشمی نسب: فعلا با آن تیم کار داریم

مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال بعد از تساوی استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر درباره شعار هواداران اظهار داشت: مهم نیست اگر هواداران تراکتور این کار را کردند، آنها همیشه قابل احترام هستند. هیچ مشکلی با هواداران تراکتور ندارم. همیشه در تبریز از ما خیلی استقبال می‌شود. هیچ وقت در تبریز عمل ناشایستی از آنها ندیدم. اگر آنها هم بودند، به دیده منت قبول می‌کنم. هیچ مشکلی با آنها نداشتم و برایم قابل احترام هستند.

وی افزود: اگر هواداران منتسب به تیم دیگری بودند، جواب آنها را دارم و مطمئن باشند تا روزی که خدا به من نفس داده، حالا حالاها با هم کار داریم. مطمئن باشند که حریف‌شان هستم.

مربی استقلال در مورد اینکه آیا کینه‌ای است، گفت: کینه‌ای نیستم اما آدمی هم نیستم که اگر چک به یک طرف صورتم بزنند، طرف دیگر را هم بیاورم که بگویم سیلی بزنید! اهل گذشت هم نیستم.

هاشمی‌نسب در پاسخ به اینکه آیا نام پرسپولیس را در بخشی از صحبت‌هایش آورده، تصریح کرد: اسم چه تیمی؟ گوش‌تان اشتباه شنیده است.

وی راجع‌به اینکه آیا از نتیجه مسابقه راضی است، عنوان کرد: از نتیجه نه اما از عملکرد بازیکنان راضی هستیم. با این بضاعت و کمبود بازیکنی که روی نیمکت داریم، فکر می‌کنم بازیکنان خیلی بیشتر از توان‌شان، تلاش کردند و انرژی گذاشتند. همین حالا با همین نتیجه ما قهرمانیم فارغ از اینکه در 5 هفته بعدی چه نتیجه رقمی بخورد. چه قهرمان بشویم و چه نشویم به تیم خودمان افتخار می‌کنیم.

مربی استقلال در مورد ارزیابی عملکرد داوری، گفت: یک پنالی ما سوخت. چه می‌توانیم بگوییم؟ چقدر راجع‌به این موضوع صحبت کنیم؟

هاشمی‌نسب  در مورد اعتراض شجاع خلیل‌زاده به عملکرد داور، تاکید کرد: خلیل زاده خودش می‌داند مهرداد محمدی اهل این نیست که بدون توپ یا عمدی بازیکنی را بزند. شجاع می‌دانست که عمدی در کار نبوده است. داور در آن صحنه به درستی تشخیص داد اما صحنه خطا روی محمدحسین مرادمند صد در صد خطا بود.

نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم

محمد نوازی مربی استقلال پس از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در تبریز اظهار داشت: بازی خوبی بود و بچه‌ها خوب بازی کردند. باید می‌بردیم، اما پیش نیامد و قسمت نبود.

وی ادامه داد: در تمام بازی‌ها جنگیده‌ایم و تا الان نتیجه گرفته‌ایم و بالای جدول هستیم. از این به بعد هم تلاش می‌کنیم، هر چه خواست خدا باشد، همان می‌شود.

مربی استقلال درباره قضاوت پیام حیدری گفت: خوب بود و بد نبود. شاید فکر می‌کنم در یکی دو صحنه اشتباه داشت ولی کارشناسان باید نظر بدهند.

خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم

محمدرضا خالدآبادی گلر استقلال بعد از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر اولین بازی‌ام را برای استقلال در لیگ برتر انجام دادم. اول از همه از تماشاگران و بعد از کادر فنی و بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که این مدت خیلی به من روحیه دادند. حیف شد که نتوانستیم برنده شویم.

وی در مورد استقبال هواداران از بازی تراکتور - استقلال نیز خاطر نشان کرد: حضور هواداران اینطور بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود. جو مرا اذیت نکرد، چون قبلاً در شرایط مشابه با حضور هواداران در مسابقات ازبکستان بازی کردم.

«حالا تیم شما باید چشم امید به بازی پرسپولیس- سپاهان داشته باشد.»، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما کاری به بازی حریف نداریم. ان‌شاءالله در این پنج فینال برنده و قهرمان می‌شویم.

سلیمی: نمی‌دانم باشگاه چقدر واریز کرده است!

ایمان سلیمی مدافع استقلال پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال برابر تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: دنبال سه امتیاز بازی بودیم ولی قسمت نشد.

وی در مورد جو ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تصریح کرد: جو ورزشگاه معمولی بود و چیز خاصی نبود.

مدافع استقلال در خصوص اینکه شرایط باشگاه پس از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس بهتر شده است، گفت: هیچ اطلاعاتی ندارم ولی مقداری از مطالبات را پرداخت کردند.

سلیمی در رابطه با داوری پیام حیدری گفت: داوری عالی بود!

وی با این سوال روبه‌رو شد که زمانی در تراکتور بازی می‌کرد اما چرا امروز با واکنش منفی هواداران این تیم مواجه شد، گفت: جو ورزشگاه معمولی و مثل همیشه بود! دست‌شان هم درد نکند. الان هم رابطه‌ام با هواداران تراکتور خوب است و بهترین دوستانم اینجا هستند.

رجبی: منطقی بازی کردیم

حمید رجبی مربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور، اظهار داشت: برای سه امتیاز بازی آمده بودیم و فکر می‌کنم بازی برابر بود و حتی شانس گل و دو فرصت خوب گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم. در مجموع یک فوتبال منطقی ارائه دادیم.

وی ادامه داد: با توجه به این که تیم تراکتور از حضور هوادارانش بهره می برد و با ریسک بازی می کرد، فکر می کنم بازی منطقی انجام دادیم. امیدوارم در بازی های آینده مقابل هواداران در بازی های خانگی سه امتیاز بازی‌ها را کسب کنیم و در کورس قهرمانی باشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه «پیش از این بازی سرنوشت قهرمانی در دست استقلال بود اما ممکن است این نوع بازی همراه با از دست رفتن صدرنشینی استقلال همراه باشد؟» عنوان کرد: باید برای لحظه لحظه فوتبال برنامه ریزی داشته باشید. ما صدر بودیم و با پرسپولیس اختلاف داشتیم اما هواداران استقلال باید بدانند که ما در این هفته سیلوا، سهرابیان، مهدی پور و حدود ۴۰ درصد تیم را از دست دادیم و باید امشب بازی بدون ریسک انجام می دادیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه