اخبار داغ

بازدید معاون وزیر از تمرینات تیم ملی هاکی سالنی زنان؛

اسبقیان: وزیر نگاه یکسانی به تمامی رشته های ورزشی دارد/ برای تیم هاکی زنان پاداش در نظر می گیریم

اسبقیان: وزیر نگاه یکسانی به تمامی رشته های ورزشی دارد/ برای تیم هاکی زنان پاداش در نظر می گیریم
معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش از تمرینات تیم ملی هاکی سالنی زنان بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی زنان به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد.

در این دیدار که با حضور بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور اظهار داشت: حضور قدیمی برای جامعه ورزش کشور بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص، باعث افتخار و مباهات است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر محترم ورزش یک نگاه یکسان به تمامی رشته های ورزشی است و انشاالله در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی زنان که برای نخستین بار خواهد بود، پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه تمرینات تیم ملی را بسیار جدی و با کیفیت ارزیابی نمود و برای تیم ملی هاکی زنان آرزوی موفقیت در مسابقات آسیایی پیش رو کرد. 

بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: حضور اسبقیان معاون محترم وزیر ورزش و جوانان را در این اردو باید گرامی بداریم. ایشان از جنس ورزش هستند و سابقه قهرمانی رشته دومیدانی را دارند و پیشینه درخشان در ورزش کشور از جمله ریاست چندین فدراسیون از جمله دوومیدانی، قایقرانی، ژیمناستیک، جانبازان و مدیرکل ورزش چندین استان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و اکنون نیز معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای را دارا می‌باشند. 

قدیمی افزود: ما امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی زنان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود. 

رقابت های هاکی سالنی قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی زنان از ۲۴ لغایت ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی هاکی سالنی زنان ایران ۲۰ اردیبهشت راهی این رقابت ها می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه