اخبار داغ

برگزاری مراسم بدرقه ملی پوشان؛

تکواندو قهرمانی آسیا| رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در ویتنام

تکواندو قهرمانی آسیا| رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در ویتنام
در رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا تکواندوکاران ۳۶ کشور برای حضور در این دوره از مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، شهر «دانانگ» در کشور ویتنام طی روزهای ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت ماه میزبان مسابقات تکواندو قهرمانی قاره کهن در سه بخش پومسه، کیورگی و پاراتکواندو خواهد بود. در این دوره از مسابقات ۵۷۲ تکواندوکار از ۳۶ کشور به مصاف هم خواهند رفت.

در حاشیه این رقابت‌ها دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه جلسه هیأت اجرایی و مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا در هتل «مرکور» و ثبت نام تیم‌های شرکت کننده در در هتل «تین سان» کلاس هماهنگی داوران، جلسه فنی و قرعه کشی مسابقات پومسه نیز در سالن برگزاری مسابقات انجام خواهد شد.

این دوره از مسابقات با برگزاری رقابت‌های پومسه سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. ۲۱۶ تکواندوکار در هشتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا و به مدت 2 روز به رقابت خواهند پرداخت.

بیست و ششمین دوره مسابقات کیورگی قهرمانی آسیا پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با برگزاری مسابقات اوزان ۵۴-و ۶۳- کیلوگرم آقایان، ۴۶- و ۵۳- کیلوگرم زنان آغاز می‌شود.

در این دوره از مسابقات هم ۲۴۴ تکواندوکار به رقابت خواهند پرداخت. طبق برنامه تکواندوکاران اوزان ۵۸-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم بخش آقایان، ۴۹-، ۶۲- و ۷۳- کیلوگرم بخش زنان؛ جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه به مصاف رقبای خود می‌روند.

شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه هم مبارزات اوزان ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم بخش آقایان، ۵۷-، ۶۷- و 73+ کیلوگرم بخش زنان انجام خواهد شد.

نهمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا نیز با حضور 112 تکواندوکار به مدت یک روز، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

همچنین مراسم بدرقه تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت های آسیایی ویتنام در سه بخش کیوروگی، پومسه و پاراتکواندو برگزار شد.

مراسم بدرقه تیم های ملی تکواندو زنان و مردان اعزامی به بیست و ششمین دوره رقابت های قهرمانی آسیای ویتنام امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه، به همت کمیته فرهنگی با حضور لیلا سلیمی نایب رئیس بانوان به همراه جمعی از مسئولان و پیشکسوتان تکواندو برگزار شد.

لیلا سلیمی در ادامه برای ملی پوشان در سه بخش کیوروگی، پومسه و کیوروگی آرزوی موفقیت کرد.

مریم عبدالله پور به عنوان نماینده تکواندوکاران متن سوگند نامه را قرائت نمود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه