اخبار داغ

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات؛

آیت الله مدرسی از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات بازدید کردند

آیت الله مدرسی از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات بازدید کردند
آیت الله مدرسی، طحان نظیف و محمدحسن صادقی مقدم از جمله اعضای شورای نگهبان بودند که در ساعات ابتدایی رای گیری از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات بازدید کردند.

آیت الله مدرسی، رئیس هیئت  مرکزی نظارت بر انتخابات، سیامک ره پیک، غلامرضا مولابیگی، هادی طحان نظیف و محمدحسن صادقی مقدم از جمله اعضای شورای نگهبان بودند که در ساعات ابتدایی رای گیری از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات بازدید کردند.

آیت الله مدرسی، رئیس هیئت مرکزی نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات با اشاره به اینکه انتخابات مجلس در دور اول به خوبی و با حضور هوشمندانه ملت برگزار شد گفت: در ۱۹ استان و ۲۲ حوزه انتخابات به مرحله دوم کشیده شد که توانستیم از تجربیات مرحله اول برای دور دوم استفاده کرده و انتخابات الکترونیک را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: گزارش ها تا این لحظه  حاکی از این است که حضور مردم خوب بوده اما به هر حال مردم باید احساس تکلیف کرده و برای انتخاب افراد باقی مانده به منظور راهیابی به مجلس پای صندوق  حضور پیدا کنند.

رئیس‌ هيئت مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه مجریان و ناظران که برای برگزاری با سهولت تلاش کردند تشکر می کنم خاطرنشان کرد: انتخابات در مرحله اول در امنیت و استواری برگزار شد و در تلاش هستیم تا مرحله دوم هم در امنیت کامل برگزار شود و نتایج را در اولین فرصت به مردم اعلام کنیم.

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در جریان بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس با اشاره به اینکه از ساعت ۸ صبح مرحله دوم انتخابات رابرای  تعیین تکلیف ۴۵ کرسی آغاز کردیم گفت: تا این لحظه مسئله خاصی در روند برگزاری انتخابات گزارش نشده است، تنها چند مورد موضوعی که‌ با اقدام همکاران ما در ستاد حل و فصل شد.

وی گفت: تا ساعت ۱۸ زمان قانونی اخذ رأی است و بعد از آن فرآیند تمدید مطابق قانون انجام خواهد شد اما توصیه ما به مردم عزیز این است که در ساعات ابتدایی پای صندوق رای حاضر شده و رای خود را به صندوق بیندازند.

طحان نظیف خاطرنشان کرد: مردم می توانند از طریق سامانه مردم ناظر موارد ضروری را با ما در میان بگذارند تا همکاران ما با سرعت تخلفات و گزارشات را پیگیری کنند البته تا این لحظه موردی گزارش نشده است.

سخنگوی شورای نگهبان درباره کیفیت برگزاری انتخابات الکترونیک تاکید کرد: از ۲۲ حوزه ای که انتخابات در آن برگزار می شود، ۸ حوزه شهرهای مرکز استان هستند و انتخابات در آنها در حال برگزاری است، سطح اتصال برای انتخابات الکترونیک در این حوزه ها بالای ۹۹ درصد است و با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

در پایان این بازدید اعضای شورای نگهبان رای خود را به صندوق انداختند.

آیت الله مدرسی پس از رای دادن در دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از خداوند می خواهم مجلس قدرتمند، قوی و عالم برای پیشبرد اهداف نظام و رهبری تشکیل شود.

سیامک ره پیک نیز پس از رای دادن در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس: امیدواریم با مشارکت مردم در انتخابات امروز، افتتاحیه مجلس آینده را با حضور تمام نمایندگان داشته باشیم تا دور جدیدی برای حل مشکلات مردم آغاز کنند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه