اخبار داغ

نماینده منتخب کرج در گفتگو با «تیتر یک»:

مردم مخالف جدی افزایش سن بازنشستگی هستند

مردم مخالف جدی افزایش سن بازنشستگی هستند
نماینده منتخب مردم کرج، فردیس و اشتهارد در انتخابات مجلس، گفت: دولت نباید با تصویب افزایش سن بازنشستگی هزینه‌های خود را از جیب مردم تأمین کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده منتخب مردم کرج، فردیس و اشتهارد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: مردم البرز با چالش‌های جدی معیشتی و اقتصادی مواجه هستند.


علی شیرین‌زاد با اشاره به اینکه تنوع فرهنگی البرز نیازمند برنامه‌های کلان راهبردی است، افزود: نبود یک اطلس فرهنگی برای شناسائی اقوام و خرده‌فرهنگ‌ها چالش اساسی است.


وی با تأکید بر اینکه یارانه در مسیر ایجاد عدالت اجتماعی و حمایت از اقشار کم‌درآمد است، اظهار داشت: یارانه بنزین اگر به کد ملی افراد اختصاص پیدا کند شاهد عدالت هستیم.


نماینده منتخب مردم فردیس یکی از راه‌های کنترل و نظارت دقیق برای اجرای مأموریت‌های نمایندگان مجلس و جلوگیری از انحراف و تخلف را شفافیت آرا و هدایا دانست.


شیرین‌زاد با اشاره به اینکه با قانون افزایش سن بازنشستگی مخالف هستم، گفت: این رویکرد برای اداره بخش قابل توجهی از هزینه‌های دولت در نظر گرفته شده است.


وی افزود: مشکلات اقتصادی دولت، کنترل هزینه‌ها و کسری بودجه را باید با سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌های مناسب‌تر پیگیری کرد نه اینکه آن را به وسیله مردم تأمین کنیم.


نماینده مردم اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه مردم از قانون مذکور، اظهار داشت: دولت باید به جای صرف سرمایه‌ها به دنبال خلق ثروت باشد.


شیرین‌زاد با تأکید بر اینکه افزایش حقوق کارگران باید متناسب با تورم افزایش پیدا کند در غیر این صورت تورم‌زا خواهد بود، تصریح کرد: تحقق شعار سال در گرو مشارکت مردم است.


وی گفت: باید سیاست‌های حمایتی و تشویقیِ تسهیل فرایند ازدواج را در پیش گرفت، زیرا تا زمانی که قشر جوان با مشکل معیشت و شغل مواجه هستند نمی‌توانند به فرزندآوری فکر کنند.


نماینده مردم آسارا در مجلس شورای اسلامی کنترل تورم افسارگسیخته را شرط ازدواج و ازدیاد نسل دانست و در بخش دیگری افزود: تعامل دولت و مجلس لازمه تحقق این مهم است. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه