اخبار داغ

رئیس علوم پزشکی البرز در گفتگو با «تیتر یک»:

پروژه‌های درمانی البرز از کما درآمدند

پروژه‌های درمانی البرز از کما درآمدند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: افزایش ۵۰ هزار متر مربع فضای آموزشی، درمانی و بهداشت ثمره ورود دولت سیزدهم به پرونده پروژه‌های عمرانی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام صیادی در گفتگو با خبرنگار گروه دانش پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۵۰ هزار متر مربع فضای بهداشتی – درمانی – آموزشی به البرز اضافه شد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه ۲۶ هزار متر مربع در حوزه درمانی به استان اضافه شده است، افزود: بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی در فردیس مصداق آن است.


وی از راه‌اندازی کلینیک ویژه خیرساز بیمارستان امام حسین (ع) کرج و مرکز MRA بیمارستان هشتگرد خبر داد و اظهار داشت: یک هزار و ۲۰۰ متر به فضای بهداشتی اضافه شد.


صیادی با اشاره به ساخت بزرگترین و مجهزترین دانشکده پزشکی خیرساز کشور با اعتبار یک هزار میلیارد تومان، تصریح کرد: ابتدای دولت سیزدهم پیشرفت آن ۳۵ درصد بود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز به تحصیل پنج هزار دانشجو در دانشکده مذکور اشاره کرد و گفت: ۵۰ هزار متر مربع در حوزه آموزش، بهداشت و درمان به استان اضافه شد.


وی افزود: ضریب اشغال تخت بیمارستانی البرز در سال ۱۴۰۲ قریب به ۷۵ درصد بود و خوشبختانه بالاترین ضریب اشغال تخت را در کشور به خود اختصاص داده‌ایم.


صیادی تأکید کرد: بیمارستان کمالشهر سال ۱۳۹۵ کلنگ زنی شده بود و تا زمان بازدید آیت الله رئیسی در سال ۱۴۰۱، پیشرفت فیزیکی پروژه تنها ۵ درصد بود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون پیشرفت پروژه مذکور به ۷۰ درصد رسیده است و مقدمات فراخوان برای جذب نیرو‌های آن را فراهم کرده‌ایم.


وی با اشاره به اینکه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کمالشهر تا پایان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: قانون سفر‌های استانی دولت اختصاص اعتبار به پروژه‌های بالای ۵۰ درصد است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه