اخبار داغ

احتمالاً مشکلم حل می‌شود؛

حجازی: بازیکنان استقلال مستحق قهرمانی هستند/ با مامه تیام مذاکره نکرده‌ایم

حجازی: بازیکنان استقلال مستحق قهرمانی هستند/ با مامه تیام مذاکره نکرده‌ایم
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: با تمام این مشکلاتی که استقلال داشته است، تا الان هم این بازیکنان قهرمان هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال پیرامون حضورش در این تیم اظهار داشت: من در خارج از ایران بودم و خیلی دوست داشتم که بتوانم به استقلال کمک کنم؛ از این رو با آقای شهریاری و سمیعی صحبت کرده بودم. الان هم وضعیت تیم خیلی خوب است و آرامش خاصی در تیم وجود دارد. پاداش برد فولاد به حساب بازیکنان استقلال واریز شده و تمام دغدغه مدیریت باشگاه، آرامش کادرفنی و بازیکنان است.

وی در ادامه بیان داشت: یک مسئله پیش پا افتاده در جلسه قبل از بازی استقلال - فولاد رخ داد و خیلی جو خوب و دوستانه ای بود و هیچ مشکلی وجود نداشت. داور مانع از لباس مشکی فولاد شد و گفت لباس آبی با مشکی در شب خیلی نزدیک به هم است و فولادی ها هم قبول کردند؛ هیچ اتفاق خاصی رخ نداد که رسانه ها آن را بزرگ کردند. احتمالا مشکل من تا یکی دو روز آینده حل خواهد شد.

حجازی درباره بازی بعدی استقلال با نساجی گفت: نساجی هم تیمی خوب است و هم پشتوانه تماشاگر بسیار خوبی دارد. پدر من چند صباحی سکاندار نساجی بود و همیشه به نیکی از هواداران از تیم یاد می‌کرد. آنها جایی از جدول قرار دارند که هر بازی برایشان حکم مرگ و زندگی را دارد. البته با بردی که مقابل استقلال خوزستان کسب کردند، مقداری خیال‌شان از ماندن راحت شده اما به هر حال تیم خوب و ریشه‌داری هستند و فوتبال خوبی بازی می‌کنند و مسلما بازی راحتی نخواهد بود.‌ بچه‌های ما هم در آرامش کامل هستند و سه بازی سرنوشت‌ساز داریم. هر بازی یک فینال است و یکی از این فینال‌ها هم مقابل تیم نساجی است.

وی در رابطه با جواد نکونام عنوان داشت: تفکرات آقای نکونام نو است و آنطور که من می‌بینم تمام وقت، از صبح زود تا پاسی از شب، همراه کادرفنی‌شان به بهترین شکل کار می‌کنند و خیلی دلسوز هستند. واقعا جا دارد از بچه‌های بسیار خوب تیم‌مان تقدیر و تشکر کنیم که جنگیده‌اند تا به اینجا رسیده‌اند و مستحق قهرمانی هستند. با تمام این مشکلاتی که استقلال داشته است، تا الان هم این بازیکنان قهرمان هستند. بازیکنان ما اصلا به مسائل مالی فکر نکردند و با قلب خودشان برای استقلال بازی کردند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تأکید داشت: این تیم در ابتدای فصل مشکلات زیادی داشته که مسلما بعد از پایان لیگ به آن پرداخته خواهد شد. من امروز خدمت آقای سمیعی بودم و راجع به قرارداد بعضی از بازیکنان اتفاقات عجیب و غریبی بوده که در حال حل کردن آن هستیم اما بچه‌ها تمام تمرکزشان را روی بازی‌ها بوده و با وجود اینکه مشکلات زیادی داشتند، اصلا به مسائل‌ مالی فکر نکردند. خدا را شکر همه چیز طبق روال پیش می‌رود.

وی در مورد خرید مامه تیام و لیست جدید تصریح داشت: جواد نکونام هنوز لیستی به مدیریت تیم برای فصل بعد نداده ولی اولویت کادرفنی، حفظ ستاره های حال حاضر تیم است. قطعا تیمی خواهیم بست که هواداران خیالشان برای لیگ و لیگ قهرمانان آسیا راحت باشد. با مامه تیام صحبتی نکرده ایم و هدف ما کسب نتایج خوب برای استقلال در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیاست. هر زمان هم که مرادمند و سهرابیان به آمادگی برسند، به ترکیب اضافه می‌شوند.

حجازی در نهایت گفت: نکونام و کادرفنی‌شان جزو بهترین‌ها هستند و بچه‌ها هم با جان و دل و قلب‌شان برای تیم بازی می‌کنند. از طرفی هواداران بی نظیر ما هم از ابتدای فصل حمایت کردند. می‌دانید که هواداران الان مثل قدیم نیستند و همه فوتبال شناس هستند و حاشیه‌ها را می‌دانند و در جریان هستند که استقلال چقدر مشکل داشته است. به نظر من همین الان هم با وجود اینکه سه هفته تا پایان مسابقات لیگ مانده، این بچه‌ها قهرمان لیگ هستند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه