اخبار داغ

خوش به سعادتشان؛

شمسایی: نام شهید آیت‌الله رئیسی در تاریخ ورزش ماندگار شده است

شمسایی: نام شهید آیت‌الله رئیسی در تاریخ ورزش ماندگار شده است
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: نام رئیس‌جمهور شهید به واسطه تلاش‌هایشان برای ورزش در تاریخ ماندگار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛  وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شهید جمهور رئیسی اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه در روز ولادت امام رضا(ع) در لباس خدمتگذاری به شهادت رسیدند و خوشا به سعادتشان. شاید رابطه نزدیکی با ایشان نداشتم اما همواره با روی گشاده صحبت‌ها و خواسته‌هایمان را درباره ورزش می‌شنیدند.

وی افزود: روز اهدای جوایز قهرمانان اشاره کردند که هر چقدر در ورزش هزینه شود، کم است و خودش سوددهی دارد، چون لحظه‌ای که پرچم ایران بالا می‌رود، هیچ وقت از ذهنم پاک نمی‌شود. خوشا به سعادتشان که به شهادت رسیدند و نامشان در تاریخ به یادگار می‌ماند.

شمسایی با اشاره به تلاش‌های شهید امیر عبدالهیان برای حل مشکلات فوتسال هم تصریح کرد: برای جام‌جهانی با توجه به اینکه به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم، قرار بود با هماهنگی آقای کیومرث هاشمی و شهید امیر عبداللهیان و همکاری که بین وزارت ورزش و وزارت امورخارجه بود، برای انجام مسابقات هماهنگی داشته باشیم اما این اتفاق افتاد و ایشان را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه امروز جامعه ورزش به سوگ نشسته است، افزود: مهم‌ترین افتخار هر نفر در ایران خادم الرضا(ع) بودن است که آیت‌الله رئیسی این عنوان را داشتند. امیدوارم که بتوانیم راه ایشان و سایر شهدای همراهشان را ادامه بدهیم و از ذهن ما دور نشود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه