بیش از ۹۰ هزار حیوان‌گزیدگی و ۷ فوتی به دلیل هاری گزارش شده است

رئیس اداره بیماری‌های زئونوز (بیماری‌های منتقله از حیوان به انسان) وزارت بهداشت با بیان اینکه ۸ مورد ابتلا به هاری در سال جاری گزارش شده، اظهار کرد: جامعه باید چگونگی مواجهه با حیوانات را آموزش ببیند که مورد گزش قرار …


ارائه خدمات امدادی در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیر تیم‌های عملیاتی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، گفت: تعداد زیادی از هموطنان از خدمات امدادی این جمعیت بهره‌مند شدند.


نقش مهم ایران در مبارزه با تروریسم و قاچاق موادمخدر

نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC)، گفت که ایران به مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر متعهد است و نقش مهمی در پیگیری این موضوع‌ها دارد.


لزوم ترمیم مستمری معلولان توسط دولت چهاردهم

مدیرعامل شبکه تشکل‌های نابینایان و کم‌بینایان ضمن تشریح وضعیت اشتغال و مستمری افراد دارای معلولیت بر لزوم بازبینی قانون حمایت از حقوق معلولان و همچنین اجرای سیاست‌های رفاهی و اجتماعی منطبق با نظام چند لایه اجتماعی توسط دولت چهاردهم تاکید …


حضور پرشور مردم در انتخابات فصل جدیدی در تاریخ ایران اسلامی رقم زد

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری با تبریک انتخاب نهمین رئیس جمهور ایران گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای فصل جدیدی را در تاریخ ایران اسلامی رقم زد.


پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته‌امداد «غیرحضوری» می‌شود

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: در آینده نزدیک خدمات پرداخت تسهیلات مددجویان کاملا به صورت غیرحضوری خواهد بود.


رییس سازمان مدیریت بحران کشور در حسینیه ارشاد/ نامی رای داد

رییس سازمان مدیریت بحران کشور رای خود را به صندوق انداخت.


سهم ۸۲ درصدی اتباع غیرمجاز از کودکان کار

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه ۸۲ درصد کودکان کار و خیابانی شناسایی شده اتباع هستند، گفت: در اجرای طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان مشخص شد اکثر کودکان خیابان را اتباع غیرمجاز تشکیل می‌دهند و هیچکدام از کودکان …


کاهش جمعیت در کشور پایه فرهنگی و اجتماعی دارد

مدیرعامل بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: کاهش جمعیت در کشور پایه فرهنگی و اجتماعی دارد اما تبعات آن امنیتی، اقتصادی و سیاسی است زیرا هر اتفاقی در کشور با اتکاء به جمعیت جوان رقم می‌خورد.


مشوق‌های خوبی برای اسقاط ۱۳۰ هزار خودرو فرسوده تعیین شد

رئیس ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل گفت: خوشبختانه مشوق‌های خوبی برای اسقاط خودروهای فرسوده در آیین‌نامه ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو در نظر گرفته شد که هم برای مراکز اسقاط و هم دارندگان خودرو جاذبه دارد.