پرخاش دایی به داور چهارم

پرخاش دایی به داور چهارم
نیمه اول دیدار دو تیم ذوب آهن و سایپا به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیمه اول دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر با برتری یک بر صفر تیم سایپا مقابل ذوب آهن به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* علی دایی بعد از از دست دادن موقعیت گل توسط مهاجم تیمش در دقایق پایانی نیمه اول به شدت عصبانی شد و به بازیکن خود اعتراض کرد.

,


* سرمربی سایپا در یک صحنه به شدت و با لحن تندی به داور چهارم اعتراض کرد و خطاب به وی گفت: سر جایت بایست!

,
,


* حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ورزشگاه فولادشهر حاضر شد.

,
,


* اعتراض‌های مکرر علی دایی و نیمکت‌نشینان سایپا به داور چهارم، ناظر فدراسیون را هم به کنار نیمکت سایپا کشید.

,
,


* نیمکت‌نشینان دو تیم از اواخر نیمه اول شروع به گرم کردن خود کردند.

,
,


* منصوریان در اواخر نیمه اول به داور چهارم اعتراض کرد اما بعد از وی عذرخواهی کرد و داور را بوسید.

,
,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه