جلسه تاج با مدیران عامل لیگ برتری برای VAR
نشست رئیس فدراسیون فوتبال با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری درباره سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه مدیران عامل باشگاههای لیگ برتری بعدازظهر امروز با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در سالن اجتماعات مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری این جلسه گفت: این نشست را در راستای راه اندازی از سیستم کمک داور ویدئویی در فصل آینده برگزار کردیم. از مدیران عامل باشگاههای پرسپولیس، سایپا، پدیده مشهد، سپاهان، فولاد خوزستان و پیکان تشکر میکنم که در این جلسه حضور داشتند و از بقیه مدیر عاملان باشگاههایی که نیامدند گله دارم.
,وی اضافه کرد: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در راستای هر چه بهتر برگزار کردن مسابقات این جلسات را برگزار میکنند. در نشست امروز در خصوص استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی VAR بحث و تبادل نظر شد. آنچه مسلم است خود باشگاهها باید کمک کنند تا بتوانیم این سیستم را برای فصل نوزدهم راه اندازی کنیم.
,,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه