انتقاد تند فرهاد مجیدی از بازیکنانش

انتقاد تند فرهاد مجیدی از بازیکنانش
سرمربی استقلال از رفتار این روزهای بازیکنان استقلال شدیداً انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعتصاب چند روزه بازیکنان استقلال به دلیل پرداخت نشدن بخشی از مطالبتشان و حضور پیدا نکردن در اردوی شب قبل از بازی با سپیدرود با واکنش تند فرهاد مجیدی همراه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مجیدی امروز چند ساعت پیش از بازی با سپیدرود شدیداً از این رفتار بازیکنانش انتقاد کرد و به آنها تاکید کرد که استقلال جای این رفتارها نیست. او از بازیکنان خواست که به این گونه اقدامات پایان دهند و دیگر چنین مباحثی مطرح نشود.
,
 
,
مجیدی خطاب به بازیکنان گفت: «هر کس لباس استقلال را می‌پوشد، ابتدا قراردادش با هواداران است و بعد با باشگاه. شما ابتدا به هوادار متعهد هستید بعد باشگاه. هرکسی ناراحت است، می‌تواند همین الان به خانه برود.»
,
 
,
سرمربی استقلال به چند بازیکن به صورت ویژه تذکر داد و عنوان کرد که این رفتارها در تمدید قرارداد و حفظ آنها قطعاً موثر خواهد بود.
,
 
,
منبع: وب سایت برنامه نود
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه