مدیرعامل پرسپولیس مطرح کرد:

برانکو در پرسپولیس می‌ماند

برانکو در پرسپولیس می‌ماند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو در پرسپولیس می‌ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج عرب پنجشنبه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جم اظهار داشت: خوشحالم که جشن جام قهرمانی را در کنار خلیج فارس می‌گیریم و جام را بالای سر می‌بریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی اضافه کرد: برانکو با ما قرارداد دارد و باشگاه همکاری خود را با این مربی ادامه خواهد داد و تلاش می‌کنیم که موارد مد نظر ایشان را تأمین کنیم و باشگاه لیست را از برانکو خواهد گرفت و سعی می‌کنیم موارد مد نظر را انجام دهیم.
,
 
,
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز روی بازی خودمان تمرکز داشتیم و به قهرمانی در لیگ برتر ایمان داشتیم و خوشبختانه به آن رسیدیم.
,
 
,
وی افزود: همه پرسپولیس همین هواداران هستند و اینها سرمایه‌های باشگاه هستند و ممنونیم که در همه شرایط همراه ما بودند و جام را به آنها هدیه می‌کنیم.
,
 
,
عرب بیان کرد: همه تلاش ما این است که موفقیت‌ها را ادامه دهیم و با حضور برانکو، بازیکنان توانمند و هواداران عزیز به موفقیت‌های بیشتری برسیم.
,
 
,
منبع: مهر 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه