نادری یک فصل دیگر در پرسپولیس ماندنی شد
مدافع فصل گذشته پرسپولیس که به صورت قرضی به این تیم آمده بود یک فصل دیگر در جمع سرخپوشان ماندنی شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نادری امروز (یکشنبه) در محل باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و پس از جلسهای که با ایرج عرب داشت اعلام شد برای یک سال دیگر سرخپوشان را همراهی میکند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,پیش از این موافقت باشگاه بلژیکی برای ادامه حضور این بازیکن گرفته شده بود و حالا نگرانی هواداران از این بابت مرتفع شده است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه