فرمانده نیروی انتظامی رامیان خبرداد؛
کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در رامیان
فرمانده انتظامی رامیان از کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سرهنگ ابوالفضل وزیری صبح امروز در تشریح خبر کشف سه تن چوب قاچاق در رامسان، گفت: ماموران انتظامی دلند این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 2 دستگاه خودروی مزدا و پیکان وانت حامل چوب مشکوک که جهت بررسی بیشتر آنان را متوقف کردند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,فرمانده انتظامی رامیان تصریح کرد: طی هماهنگی با مقام قضائی ماموران در بازرسی از خودروهای مورد نظر 3 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند که در این راستا 2 دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم نیز دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.
,وزیری با اشاره به پیامدهای ناشی از قطع بی رویه درختان و قاچاق فراورده های جنگلی از مردم خواست: برای جلوگیری از سودجویی های افراد فرصت طلب در صورت شناسائی افرادی که اقدام به قاچاق فراورده های جنگلی و منابع طبیعی می کنند؛ مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه