در حاشیه ضعف و انفعال شورای اسلامی شهر قم؛
آیا شورای ششم قفل پروژه کیوانفر را بازخواهد کرد؟
ضعف و انفعال شورای اسلامی شهر قم در خصوص پروژه شهید کیوانفر کاملاً مشهود و واضح است، شورایی که نتوانست در زمان مقرر و از طریق ابزارهای قانونی اجرای این پروژه را نهایی کند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قم فردا، نزدیک به دو سال از کشمکشهای مدیران دولتی استان و شهرداری و شورای اسلامی شهر قم در خصوص پروژه شهید کیوانفر میگذرد، پروژهای که نقش اساسی در کاهش ترافیک خیابان امام خمینی (ره) و همچنین خیابان کیوانفر دارد.
در این میان مخالفت معاون بانفوذ استاندار قم در طی این دو سال اجازه نداد که این پروژه رنگ اجرایی شدن به خود بگیرد و باوجود گذشت 9 ماه از جلسه شورای ترافیک استان در خصوص این پروژه همچنان قفل این پروژه حیاتی دریکی از حساسترین نقاط شهر بسته مانده است.
نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره شود افزایش هزینههایی است که در طی دو سال اخیر بر این پروژه تحمیلشده که حتی شهرداری نیز چندان اشتیاقی برای تعیین تکلیف آن ندارد.
افزایش هزینهای که نه از جیب مسئولان بلکه از جیب شهروندان قمی میرود و شاید امروز بهتر بتوان مخاطب این صحبتهای محسن بهشتی معاون عمرانی استاندار قم در جلسه شور ای ترافیک در دیماه سال 98 را شناخت، جایی که وی بیان داشت: جلسه ضبط و فیلمبرداری میشود و مانند جلسه تصمیمگیری منوریل نیست که مردم از آن باخبر نشوند.
درواقع شهروندان قمی بهخوبی امروز میتوانند مقصران تأخیر در اجرای پروژه و تحمیل هزینههای گزاف به آن را بشناسند اما این پایان کار نیست.
ضعف و انفعال شورای اسلامی شهر قم در این موضوع کاملاً مشهود و واضح است، شورایی که نتوانست در زمان مقرر و از طریق ابزارهای قانونی اجرای این پروژه را نهایی کند.
هرچند که بحث درزمینهٔ میزان کارایی شورای اسلامی شهر قم در دوره فعلی هدف نگارنده نیست اما بهغیراز چند تن از اعضای شورا که با تمام توان در خدمت حل مشکلات مردم بودند بقیه قطعاً نمره خوبی نخواهند گرفت و این موضوعی است که باید شورای هماهنگی اصولگرایان و افراد تأثیرگذار در این شورا آن را مدنظر داشته باشند.
به نظر میآید قفل این پروژه در دوره فعلی شورای اسلامی شهر قم بازنخواهد شد، شورایی که بیشازحد زیر سایه شهردار است.
انتهای پیام/
در این میان مخالفت معاون بانفوذ استاندار قم در طی این دو سال اجازه نداد که این پروژه رنگ اجرایی شدن به خود بگیرد و باوجود گذشت 9 ماه از جلسه شورای ترافیک استان در خصوص این پروژه همچنان قفل این پروژه حیاتی دریکی از حساسترین نقاط شهر بسته مانده است.
نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره شود افزایش هزینههایی است که در طی دو سال اخیر بر این پروژه تحمیلشده که حتی شهرداری نیز چندان اشتیاقی برای تعیین تکلیف آن ندارد.
افزایش هزینهای که نه از جیب مسئولان بلکه از جیب شهروندان قمی میرود و شاید امروز بهتر بتوان مخاطب این صحبتهای محسن بهشتی معاون عمرانی استاندار قم در جلسه شور ای ترافیک در دیماه سال 98 را شناخت، جایی که وی بیان داشت: جلسه ضبط و فیلمبرداری میشود و مانند جلسه تصمیمگیری منوریل نیست که مردم از آن باخبر نشوند.
درواقع شهروندان قمی بهخوبی امروز میتوانند مقصران تأخیر در اجرای پروژه و تحمیل هزینههای گزاف به آن را بشناسند اما این پایان کار نیست.
ضعف و انفعال شورای اسلامی شهر قم در این موضوع کاملاً مشهود و واضح است، شورایی که نتوانست در زمان مقرر و از طریق ابزارهای قانونی اجرای این پروژه را نهایی کند.
هرچند که بحث درزمینهٔ میزان کارایی شورای اسلامی شهر قم در دوره فعلی هدف نگارنده نیست اما بهغیراز چند تن از اعضای شورا که با تمام توان در خدمت حل مشکلات مردم بودند بقیه قطعاً نمره خوبی نخواهند گرفت و این موضوعی است که باید شورای هماهنگی اصولگرایان و افراد تأثیرگذار در این شورا آن را مدنظر داشته باشند.
به نظر میآید قفل این پروژه در دوره فعلی شورای اسلامی شهر قم بازنخواهد شد، شورایی که بیشازحد زیر سایه شهردار است.
انتهای پیام/,
,
,
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه