جام حذفی تنیس| ۴ تیم به نیمه نهایی صعود کردند
مرحله یک چهارم نهایی رقابت های تنیس جام حذفی مردان برگزار شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در حالی تیمهای حاضر در رقابت های تنیس جام حذفی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان چهره تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,با انجام ۴ دیدار مرحله یک چهارم نهایی، ولسرویسز ایران با نتیجه ۲ بر یک تیم پیشگام پرتو اسپادانا را برد، شانل آمل با همین نتیجه پرسپولیس را شکست داد، آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان با نتیجه ۲ بر صفر لرشید را از پیش رو برداشت و کارگزاری بانک صادرات با نتیجه ۲ بر یک مغلوب توسعه امین دارو (الف) شد تا تیم های صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شوند.
,به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی رقابت ها تیم های آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان به مصاف ولسرویسز ایران می رود و توسعه امین دارو (الف) با شانل آمل مسابقه می دهد.
,مسابقات تنیس جام حذفی باشگاهها و دسته جات آزاد کشور (جام فجر) در بخش آقایان از تاریخ ۱۱ بهمن ماه به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز و ۲۳ بهمن ماه با انجام دیدار نهایی به پایان می رسد.
,در این دوره از مسابقات ۱۸۳ تیم از استان های آشرقی، غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خشمالی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم، کردستان، کرمان، گیلان، مازندران، هرمزگان، یزد، همدان جزیره کیش و قشم حضور داشتند.
,سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان است و سمیرا قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه