اخبار داغ

در مورد کارخانه و قیمت میلگرد کرمان چه می‌دانید؟

در مورد کارخانه و قیمت میلگرد کرمان چه می‌دانید؟
کارخانه میلگرد کرمان مدت‌ها است محصولات با کیفیت و با دوام خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و مردم هم از این بابت رضایت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارخانه میلگرد کرمان مدت‌ها است محصولات با کیفیت و با دوام خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و مردم هم از این بابت رضایت دارند. از میلگردهای این شرکت در انواع ساختمان‌ها و بخش‌های مختلف هر یک استفاده می‌شود تا استحکام بالایی برایشان به وجود بیاید. تیم‌ها و شرکت‌های زیادی هم این میلگردها را در اختیار مردم قرار می‌دهند که آهن کیتا یکی از بهترین‌ها در این حوزه است.

از این رو، مشتریان و ساختمان‌سازهای زیادی در پی کسب اطلاعاتی مانند قیمت میلگرد جهان فولاد سیرجان هستند. این قیمت‌ها همواره با نوساناتی همراه بوده و سوال مهم کاربران این است چه زمانی می‌توان برای خرید اقدام کرد؟ پس در این مطلب کوتاه در مورد کارخانه و قیمت میلگرد کرمان، حقایقی را در دسترس شما عزیزان قرار خواهیم داد.

درباره شرکت جهان فولاد سیرجان

شرکت جهان فولاد سیرجان است که تولید و توزیع بخش عظیمی از میلگردهای کرمان را به دست خود گرفته است. این طور که پیش‌بینی می‌شود، موفقیت‌های این کارخانه تا مدت‌ها بیشتر از کارخانه‌های مشابه این شهر خواهد بود. یکی از دلایل آن را باید تاثیرگذاری بالا روی مشتریان با محصولات با کیفیت به شمار آورد.

این کارخانه در سال ۱۳۸۸ آغاز به کار کرد و در ابتدا مانند کسب و کارهای مشابه به دنبال جلب اعتماد ساختمان‌سازان بود که آن هم با در اختیار قرار دادن میلگردهای مطمئن و به‌صرفه به هدف خود رسید. شرکت توسعه و آبادانی استان کرمان در آن سال کمک زیادی به کارخانه میلگرد کرمان کرد تا در این مسیر بهتر قدم بردارد.

تصویر 1- آلت: جهان فولاد سیرجان؛ ارائه دهنده میلگرد کرمان

بعدها کارخانه میلگرد کرمان به هفت شعبه جداگانه تقسیم شد که اکنون در هر یک اقدامات و ساخت مصالح مختلفی در دستور کار قرار دارد. هر یک از آن‌ها توسط افراد مختلفی اداره می‌شود و افتخارات آن‌ها در زمینه‌های گوناگون را نباید نادیده گرفت. سالانه چندین تن از محصولات کارخانه جهان فولاد سیرجان مانند میلگردها در اختیار مردم قرار می‌گیرد و این با استناد بر افزایش ساختمان‌سازی در این سال‌ها، شاید در ادامه افزایش پیدا کند.

کارخانه‌های جهان فولاد در شهر سیرجان و پنجاه کیلومتر مانده به شیراز ساخته شد و متخصصان فراوانی در آن حضور دارند تا همه چیز طبق خواسته مشتریان پیش برود. این کارخانه برای ساخت میلگردهای خود از استانداردهای جهانی پیروی می‌کند و رمز کیفیت بالا را باید همین مورد دانست. برای نمونه یکی از مزایای این کارخانه به نسبت بسیاری از کارخانه‌های تولید مصالح دیگر در کشور، بهره بردن از ماشین‌آلات به روز و سریع است تا احتمال خطا کاهش پیدا کند.

انواع میلگرد کرمان

میلگردهای این کارخانه با توجه به نیاز مردم و کاربردهایی که دارند، در دسته‌بندی‌های جداگانه‌ای قرار می‌گیرد. بدیهی است از هر کدام از این میلگردها در ساختمان‌های مختلفی استفاده می‌شود تا دوام لازم را به ارمغان بیاورد. اگر بخواهیم میلگرد کرمان را به لحاظ گرید بررسی کنیم، باید گفت این کارخانه در تولید میلگردهای A3 نقش موثری در ساختمان‌سازی‌های کل کشور داشته است.

تصویر 2 آلت: انواع میلگرد کرمان براساس گرید

مقادیر زیادی از این مدل از میلگردها در این کارخانه ساخته می‌شود؛ زیرا تمایل مشتریان برای خرید این نوع بسیار زیاد است. دلیلش را هم باید استحکام بالای میلگرد A3 و عدم خم شدنش عنوان کرد. البته از این مدل بیشتر برای ساختمان‌های بزرگ و اماکنی که باید فشار زیادی را تحمل کنند، بهره برده می‌شود.

از بحث گرید میلگردها که دور شویم، دسته‌بندی دیگر به سایر و وزن این مصالح پرطرفدار مربوط می‌شود. بازه ابعاد این میلگردها از ۸ تا ۳۲ میلی‌متر متغیر است که این به نوع ساختمان شما و وزنی که باید تحمل کند، بستگی خواهد داشت. برای نمونه میلگردهای هشت میلی‌متری، وزنی برابر با ۴٫۷ کیلوگرم دارند. در عوض میلگرد ۳۲ میلی‌متری با وزن ۷۳ کیلوگرمی در بازار یافت می‌شود؛ بنابراین نتیجه می‌گیریم تنوع از این نظر در کارخانه میلگرد کرمان بالا است.

شاید مشتریان اطلاعاتی در مورد این که چه نوعی از میلگردها برای ساختمانشان مناسب است، نداشته باشند که راه حل آن کسب اطلاعات بیشتر در منابع مختلف است. جدا از این، راه آسان‌تر این است که با تیم آهن کیتا تماس برقرار کرده و به صورت شبانه‌روزی، اطلاعاتی را در این زمینه کسب کنید. تیم آهن کیتا آماده است تا شما را برای بهترین خرید میلگردها کرمان آماده کند.

منابع مهم برای پیگیری قیمت میلگرد کرمان

برای این که بدانید قیمت روز میلگرد کرمان یا هر میلگرد و مصالح دیگری چه قدر است، راه‌هایی وجود دارد که البته برخی از آن‌ها چندان مطمئن نیستند. سایت‌ها و صفحات مجازی به وجود آمده‌اند تا شما را در این خصوص راهنمایی کنند. قیمت‌های روز مربوط به میلگردها در این سایت‌ها درج شده است که دیدنشان خالی از لطف نیست، اما برخی از آن‌ها در به‌روزرسانی تعرفه‌ها به خوبی عمل نمی‌کنند و همین قضیه باعث اشتباه خریداران می‌شود. مطمئنا خریدارانی که در ساختمان‌سازی عجله زیادی ندارند، در پی بهترین زمان برای ثبت سفارش خود هستند تا از نظر اقتصادی صرفه‌جویی کرده باشند.

تصویر 3- آلت: قیمت میلگرد کرمان را از کجا ببینیم؟

آهن کیتا یکی از سایت‌هایی است که به صورت روزانه و بسیار سریع، قیمت آهن آلات ساختمانی مانند میلگرد کرمان و کارخانه گفته شده را درج می‌کند. کاربران این سایت رضایت فراوانی از عملکرد سازندگانش دارند و اخبار و اطلاعات قیمتی آن‌ها را پیگیری می‌کنند. ضمنا در این سایت جزئیات دیگری مانند تفاوت قیمت میلگرد کرمان به نسبت روزها و ماه‌های قبل نوشته شده است. برای مثال اکنون در نیمه مرداد ماه ۱۴۰۲، قیمت میلگرد کرمان به نسبت روزهای قبل تا حدی کاهش یافته است.

به طور کلی عوامل موثری بر قیمت میلگرد کرمان وجود دارد که مشتریان در هنگام خرید باید توجه داشته باشند. نوسانات نرخ دلار مهم‌ترین نکته است؛ با توجه به این که بسیاری از مواد تشکیل دهنده میلگردها از خارج از کشور وارد می‌شود. هر یک از مدل‌های میلگرد کرمان که در بالا بررسی شد، ابعاد، وزن و کاربردهای متفاوتی دارند و به همین جهت، قیمت‌هایشان با تفاوت همراه است. برخی دیگر از عوامل مانند حمل و نقل میلگردها از کارخانه تا مبدا شما هم مهم تلقی می‌شود. بدیهی است هر چه این مسیر بیشتر باشد، تعرفه حمل و نقل افزایش پیدا می‌کند.

 

 

منبع: تک استاد

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه