اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

شاخص بورس امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲/ بورس ریزشی تمام شد

شاخص بورس امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲/ بورس ریزشی تمام شد
شاخص بورس امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ در پایان جریان دادوستدهای بازار سرمایه با افت ۲۳۰۰.۹۵ هزار واحدی به ۲,۱۳۳,۴۷۹.۴۸ هزار واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاخص بورس امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ در پایان جریان دادوستدهای بازار سرمایه اعلام شد که با افت ۲۳۰۰.۹۵ هزار واحدی به ۲,۱۳۳,۴۷۹.۴۸ هزار واحد رسید. ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۴,۹۲۱,۲۷۶.۰۳۲ میلیارد ریال شد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۰.۵۲۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۵۳,۰۶۷ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۶۷,۰۵۱.۳۶ میلیارد ریال رسید.

همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۸۰۳.۸۶ هزار واحدی به ۷۲۳,۹۸۳.۰۲ هزار واحد رسید.

امروز نماد گسترش نفت و گاز پارسیان، بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشته و نمادهای بانک ملت، پالایش نفت تهران، پتروشیمی پارس، پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی جم و شستا به ترتیب بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را از خود به جای گذاشته‌اند.

در فرابورس ایران هم شاخص کل امروز ۶۷ واحد عقب‌نشینی کرده و به رقم ۲۶ هزار و ۴۷۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز بیش از ۶.۲ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۲۲۴ هزار فقره معامله و به ارزش ۱۸۴ هزار میلیارد تومان داد و ستد کردند
امروز نمادهای مالی سپهرصادرات، فرابورس ایران و پتروشیمی تندگویان بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را داشتند و نمادهای صبا تأمین، آریا ساسول، سرچشمه و ایران‌خودرو دیزل بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را از خود به جای گذاشته‌اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه