اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی از سکه افتاد/بی حیثیتی که غیر قابل ترمیم است

ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی از سکه افتاد/بی حیثیتی که غیر قابل ترمیم است
غیر قابل ترمیم بودن بی حیثیتی رژیم صهیونیستی واقعیتی است که امروز در ذهن و مغز ساکنان شهرکها و شهرهای صهیونیستی نیز شکل گرفته است و بی حیثیتی ناباورانه ای را برای اسرائیل به دنبال داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در سال 1394 همزمان با توافق هسته ای برجام، در دولت یازدهم، یکی از مندگارترین جملات رهبر معظم انقلاب تحت عنوان «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، انعکاس گسترده ای در رسانه های داخلی و خارجی و افکار عمومی کشور و جهان پیدا کرد.

اگرچه باور قلبی مسلمان به این نوید رهبری، خبر از نابودی حتمی رژیم صهیونیستی می داد، اما پذیرفتن آن از سوی مقامات رژیم صهیونیستی و حتی صهیونیست های ساکن در سرزمین های اشغالی نیز امری نشدنی بود.

انجام عملیات طوفان الاقصی از سوی جبهه مقاومت فلسطین در هفته ای که گذشت، اما معادلات سیاسی کرانه باختری و سرزمین های اشغالی را دگرگون کرد.

عملیات تاکتیکی گردان های القسام در سرزمین های اشغالی و نفوذ در عمق ساختار رژیم صهیونیستی، منجر به آن شد که بخش اعظمی از صهیونیست ها چمدان هایشان را بسته و نبسته پا به فرار گذاشته و از سرزمین های اشغالی فرار کنند.

واکنش سریع شهرک نشینان به حملات همه جانبه جبهه مقاومت، اما بیش از هر چیز حاکی از نداشتن اعتماد به ساختار اطلاعاتی و امنیتی و کابینه بنیامین نتانیاهو بود.

شاید البته این بی اعتمادی از زمانی آغاز شد که نتانیاهو دست به سیاست های اصلاحی در درون ساختار این رژیم زد و آرام آرام زمینه فروپاشی از درون را در رژیم صهیونیستی فراهم کرد.

اما وعده های ناباورانه از وجود امنیت در مناطق شهرک نشین، ساکنان این مناطق را بر حفظ مواضع اشغالی خود ترغیب می کرد.

عملیات طوفان الاقصی، اما رویایی امنیت در مناطق اشغالی را برای شهرک نشینان به کابوسی زود تعبیر، تبدیل کرد و اعتبار ساختار اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را از سکه انداخت.

باور به پایان خط رسیدن رژیم صهیونیستی در حال تحقق است

این در حالی است که در جریان اغتشاشات پاییز 1401، بازوری رسانه ای غرب و صهیونیست ها تمام تلاش خود را کرد تا در آتش ناآرامی های ایران ایران آنچنان بدمد که افکار عمومی متقاعد شود که جمهوری اسلامی ایران به پایان خط رسیده است.

رسانه های ضد انقلاب در سناریویی هماهنگ تلاش کردند با موج سواری بر احساسات مردم، ناآرامی ها را در کشور دامنه دار کرده و آن را به اعتقادات مردم گره بزنند، این در حالی بود که با وجود برنامه ریزی گسترده برای ادامه ناآرامی ها در کشور در سالگرد اغتشاشات کشور در آرامشی غیرقابل باور از سوی رسانه های بیگانه به سر برد تا جایی که جریان های سیاسی غربگرا در داخل کشور نیز از این بی تفاوتی مردم نسبت به اهداف مغرضانه اپوزیسیون دچار سرخوردگی شد.

حالا ، اما چشم انداز ضد انقلاب برای ایران، در حال تحقق در مرزهای سرزمین های اشغالی است به طوری که باور به پایان خط رسیدن رژیم صهیونیستی در حال تحقق است.

آنچه رهبر انقلاب درباره غیر قابل ترمیم بودن شکست اسرائیل فرمودند را می توان در این پازل دید که باور به محو اسرائیل در ذهن و مغز ساکنان شهرکها و شهرهای صهیونیستی هم شکل گرفته است و این واقعیتی است که قابل بازگشت و ترمیم نیست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه