اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

خط‌دهی پادوی صهیونیست ها در منطقه/ کومله جنایات وحشیانه اسرائیل را نمایندگی می کند

خط‌دهی پادوی صهیونیست ها در منطقه/ کومله جنایات وحشیانه اسرائیل را نمایندگی می کند
در بحبوحه درگیری های غزه، دبیر کل حزب کومله کردستان به عنوان پادوی صهیونیست ها جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را نمایندگی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جنایات جنون آمیز رژیم کودک کش صهیونیستی در سرزمین های اشغالی طی روزهای گذشته نشان داد، این غده سرطانی چگونه دچار استیصال در برابر نیروهای مقاومت فلسطینی شده و شکست غیر قابل ترمیم را با تمام وجود احساس کرده است؛ به طوری که صدای شکسته شدن استخوان صهیونیست ها هزاران کیلومتر آن طرف تر تا کاخ سفید هم رسید و باعث شدن جوبایدن برای حمایت از صهیونیست ها خود را به سرزمین های اشغالی برساند.

حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اما در سرتا سر جهان بیش از همه موجب نگرانی جریان حامی صهیونیستی در منطقه شده است؛ به طوری که بسیاری از کارشناسان بر این باورند که موج تازه ای از بیداری اسلامی در راه است.

این میان اما در بین بحبوحه درگیری ها در غزه، عبدالله مهتدی، دبیر کل حزب کومله کردستان در گفتگو با شبکه ضد ایرانی ایران اینترنشنال گفته است: جهان باید بداند سر مار در تهران است و باید از مبارزات مردم ایران حمایت کند!

پادوهای صهیونیستی در منطقه که خود پرونده سیاهی در کشتار و قتل عام مردم کردستان دارند این بار به حمایت از رژیم اشغالگر قدس در تلاش اند تا توجه افکار عمومی را از جنایات وحشیانه صهیونیست ها در غزه و به شهادت رساندن هزاران کودک و زن بی گناه منحرف کنند.

در جریان اغتشاشات پاییز سال گذشته که به بهانه شعار زن، زندگی، آزادی در ایران به راه افتاد، حزب کومله از سردمداران اغتشاشات، دست به توطئه‌های متعدد زد تا برای عقده گشایی خود از نظام جمهوری اسلامی، امنیت کشور را بر هم بزند.

۷۷ نفر از عوامل‌گروهکی کردستان موسوم به کومله، دموکرات، پاک، پژاک که در دو سوی مرز های غربی کشور مشغول توطئه علیه مردم کردستان بودند در جریان اغتشاشات سال گذشته بازداشت شده اند‌. 

بمب گذاری در مریوان به دستور مهتدی

حزب کمونیست کومله که توسط عبدالله مهتدی مارکسیسم هدایت می شود، عامل بمب‌گذاری ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۸۹ در جریان با رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود.

عوامل گروهک تروریستی"کومله" به دستور سرکرده این گروهک یعنی عبدالله مهتدی، بمبی را در میان جمعیتی که برای دیدن مراسم رژه نیروهای مسلح در مرکز شهر مهاباد جمع شده بودند منفجر کردند؛ که در جریان این انفجار تروریستی ۱۲ نفر به شهادت رسیده و ۴۰ نفر نیز بشدت مجروح می‌شوند.

جنایات وحشیانه حزب کومله در کردستان، روح انسان را آزرده می کند؛ همانگونه که کشتار مردم فلسطین در غزه در هفته های اخیر، نه تنها احساسات ملت ایران بلکه تمام مردم آزادی خواه دنیا را آزرده کرد. حالا، اما شخص شماره یک جنایت در کردستان، مسیر خط دهی رسانه ای به صهیونیست ها را در پیش گرفته است تا علاوه بر جنایاتش، رژیم صهیونیستی را نیز در منطقه نمایندگی کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه