اخبار داغ

سردار سلیمانی در گردهمایی ذاکرین و مداحان سراسر کشور مطرح کرد؛

امروز ملت غزه عاشورایی مبارزه می‌کنند

امروز ملت غزه عاشورایی مبارزه می‌کنند
ریاست سازمان بسیج مستضعفان در مراسم گردهمایی ذاکرین و مداحان سراسر کشور گفت: امروز ملت غزه به مانند دوران ۸ سال دفاع مقدس، عاشورایی مبارزه می کنند و این یک فرهنگ و الگویی است که بین همه مسلمانان فراگیر شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم گردهمایی ذاکرین و مداحان سراسر کشور با موضوع انسجام بخشی، هماهنگی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهاد تبیین با حضور و سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفان امروز دوشنبه ۸ آبان ماه در سازمان بسیج مستضعفان برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی، سردار غلامرضا سلیمانی با تاکید بر همکاری سازمان های بین المللی با یهودیان گفت: یهودیان همه سازمان های بین المللی را برای تشکیل و هویت دادن به سرزمین پوشالی خود به کار بستند تا بعد از پایان جنگ جهانی دوم، خود سازمان ملل بر پایه همکاری های آمریکا و انگلیس این کشور تقلبی را به رسمیت بشناسد. رژیم صهیونیستی وقتی از راه مبارزه نتوانسته با مسلمانان پیروز شود، سعی کرده از طریق فریب، مذاکرده و فشار بر روی سازمان های بین المللی کار خود را جلو ببرد و نمونه بارز آن در ماجرای فلسطین است.

وی افزود: در همه بیانیه ها و قطع نامه های بین المللی هیچ گاه سازمان ملل طرف مسلمانان نیاستاده است و این نشان دهنده ظلم آشکار غربی ها علیه مظلومیت مسلمانان است. با این حال هیچ گفتمان جذابی در اندیشه و تمدن غرب برای مردمان آنها وجود ندارد و برعکس اندیشه و گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش در کشورهای غربی است.
 

ریاست سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به فرو ریختن هیمنه اسرائیل در جنگ اخیر گفت: آن رژیم کودک کش که همه شکوه و عظمت خود را بر پایه ارتش و قدرت نظامی و اطلاعاتی خود قرار داده بود، سال ها با ارعاب و وحشت باعث کشتار مسلمانان شده است؛ اما در جنگ ۳۳ روزه برای اولین بار حزب الله این قدرت پوشالی را لرزاند و حالا فلسطینی ها در «طوفان الاقصی» همه این عظمت خیالی را از بین بردند و همه این ها ترجمان فرمایش رهبری است که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

سردار غلامرضا سلیمانی با تاکید بر اهمیت نفش مداحان و ذاکران در تبیین این شرایط گفت: در شرایط فعلی نقش شما عزیزان در جامعه می تواند تاثیرگذار یبیشتری در تبیین این ماجرا داشته باشد و رسالت شما این است که بر اساس فرمایش رهبری بتوانید این دانسته ها را برای مخاطبان خود به درستی تبیین کنید. امروز ملت غزه به مانند دوران ۸ سال دفاع مقدس، عاشورایی مبارزه می کنند و این یک فرهنگ و الگویی است که بین همه مسلمانان فراگیر شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه