اخبار داغ

سردار نقدی در گفتگوی اختصاصی با دانا؛

امروز همه آزادی‌خواهان جهان پشت سر ملت مظلوم فلسطین هستند

امروز همه آزادی‌خواهان جهان پشت سر ملت مظلوم فلسطین هستند
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ما و همه امت اسلام امروز پشت سر فلسطین هستیم گفت: نتیجه این فداکاری‌ها انشااله آزادسازی فلسطین خواهد بود.

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا در پیامی به مردم مظلوم فلسطین گفت: ما و همه امت اسلام و آزادی‌خواهان غیرمسلمان جهان امروز پشت سر مردم  فلسطین هستند و این مقاومت آنها امروز شیعه و سنی و مسیحی و کلیمی و زرتشتی نمی‌شناسد و همه کفر ستیزان جهان را مقاومت مردم فلسطین زیر یک پرچم جمع کرده است.

وی ادامه داد: امروز امت اسلام به این مقاومت افتخار می‌کند تا ان شاءالله نتیجه زودرس این فداکاری‌ها که همانا چیزی جز آزادسازی فلسطین نیست به‌زودی بدست خواهد آمد.

سردار نقدی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و مظلومیت ملت فلسطین بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تحقق نظم نوین جهانی بود.

وی همچنین درباره وحشتناک‌ترین و جنایت‌کارترین بودن رژیم صهیونیستی در مقایسه با فرعون و نقض حقوق زنان و کودکان توسط این رژیم گفت و افزود: وضعیت حاکم در فلسطین به‌عنوان اوج مظلومیت و اقتدار ملت فلسطین است.

وی گفت: هر کسی که ذره‌ای انسانیت داشته باشد، با شهادت کودکان مظلوم فلسطینی از خواب بیدار می‌شود.

سردار نقدی در پایان گفت: خداوند پاداش ایستادگی را به آنها خواهد داد و پیروزی بزرگی را برای مردم فلسطین پیش‌بینی کرد. وی همچنین بر جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع جهانی در برابر آنها تأکید نمود و گفت مظلومیت، حجتی برای بشریت است و خون مظلومان، ملت‌ها را بیدار می‌کند و استکبار را به سرنوشت شومی که در انتظار آن است نزدیک‌تر می‌کند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه