اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

آتش طوفان الاقصی دامن «من و تو» را هم گرفت!

آتش طوفان الاقصی دامن «من و تو» را هم گرفت!
در حالی شبکه من و تو اعلام تعطیلی کرد که سرنوشت شبکه های ضد انقلابی که تا به حال کارویژه ای جز براندازی نداشته اند، چیزی جز این نبوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عملیات طوفان الاقصی از سوی جریان مقاومت فلسطینی در غزه علیه مواضع رژیم صهیونیستی، تاثیر غیر قابل انکاری در مناسبات جهانی داشت.

تاثیری که نشان داد؛ جریان مقاومت در طول سالهای اخیر به طور باور نکردنی قد کشیده و بزرگ تر شده است. تا جایی که ارتش مدعی رژیم صهیونیستی را به زانو در آورده و آن را تنها به یک نیروی پیاده نظام در میدان جنگ تبدیل کرده است که تنها به اجرای راهبردهای نظامی کاخ سفید مبادرت می ورزد.

ایالات متحده آمریکا از همان ابتدای آغاز درگیری ها در نوار غزه، نقش میدانی خود را به اثبات رساند، سفر جو بایدن به سرزمین های اشغالی و اعلام رسمی حمایت از رژیم صهیونیستی نشان داد که اشغالگران قدس عملا به لحاظ توان تصمیم گیری و اطلاعاتی فلج شده و توان حرکت را از دست داده و برای مدیریت میدان نبرد، نیازمند حمایت همه جانبه کاخ سفید است.

بررسی اوضاع داخلی کابینه نتانیاهو این امر را بر ایالات متحده مسجل کرد که باید عنصر دست نشانده خود در منطقه را حمایت کند تا فروپاشی آن را به تعویق بیندازد.

اگرچه بمباران وحشیانه غزه از بیمارستان ها تا مدارس و پناهگاه های غیرنظامیان تنها راهکار آمریکا برای تنفس مصنوعی دادن به رژیم صهیونیستی بود و حاصل آن شهادت هزاران انسان بی گناه در نوار غزه و کرانه باختری شد؛ اما گستردگی ضربه جبران ناپذیر حماس به صهیونیستی دامن رسانه ای صهیونیست ها را هم گرفت.

شبکه صهیونیستی من و تو که در تمام دوران فعالیت خود نقش یک تکه از پازل براندازی در جمهوری اسلامی ایران را بازی کرده بود، بعد از به هم ریختگی ساختار رژیم صهیونیستی دچار از هم گسیختگی شد و در اقدام دور از انتظار از سوی مخاطبانش اعلام تعطیلی کرد!

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که شبکه من و تو با مشکل تامین منابع مالی مواجه است و برخی دیگر علت تعطیلی این شبکه صهیونیستی را مشکلات جدی در زمینه تولید محتوا دانستند.

دور انداختن رسانه های ضد انقلاب همچون دستمالی کثیف

درگیری نظامی صهیونیست ها با نیروهای مقاومت فلسطینی، هزینه مالی سنگینی بر دوش ایالات متحده گذاشته است، ضمن اینکه پیش از آغاز این درگیری ها نیز مسئله حمایت های آمریکا از اوکراین در جنگ با روسیه خود موضوعی اختلافی در بین دو جریان سیاسی آمریکا بود.

حالا، اما با اضافه شدن هزینه های جنگ رژیم صهیونیستی با جریان مقاومت در غزه، به نظر می رسد کفگیر کاخ سفید به ته دیگ رسیده است.

تامین مالی رسانه ای، چون من و تو، آن هم در شرایط جنگی که دستاوردی جز شکست و بی حیثیتی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی به همراه ندارد، بار مضاعف بر دوش ایالات متحده خواهد بود.

تعطیلی شبکه من و تو البته پیام روشنی را به جریان برانداز مخابره کرده است و آن سرنوشت حتمی رسانه های لجن پران است که در پازل براندازان نقش پررنگی ایفا می کنند.

شبکه های ضد انقلاب تنها با بی حیثیت کردن خود تلاشی بی حاصل برای براندازی در ایران در پیش می گیرند؛ اما پس از آنکه تاریخ مصرف آنها به پایان رسید به دست عوامل خود همچون دستمالی کثیف دور انداخته می شوند.

سرنوشتی که پس از فتنه 88 برای سایت جرس و روز آنلاین رقم خورد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه