اخبار داغ

حسینی در گفتگو با دانا؛

پایداری ارزش‌های امام خمینی (ره)؛ میراثی که هرگز فراموش نمی‌شود

پایداری ارزش‌های امام خمینی (ره)؛ میراثی که هرگز فراموش نمی‌شود
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی است که همواره در یاد و خاطره مردم باقی خواهد ماند و فراموش نخواهد شد، زیرا یک تحولات بنیادین و اساسی در کشور ایجاد کرد

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا، با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، حقیقت همیشه جاودانه تاریخ خواهند بود، اظهار کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی است که همواره در یاد و خاطره مردم باقی خواهد ماند و فراموش نخواهد شد، زیرا یک تحولات بنیادین و اساسی در کشور ایجاد کرد و به‌جای سیطره بلوک‌های شرقی و غربی که بر جهان حاکم بودند، یک سبک جدید حکمرانی را بر مبنای عدالت، مبارزه با ظلم، استقلال، آزادی، اخلاق، معنویت و عزت ملی ارائه کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) انقلابی را پایه گذاری کرد که علی‌رغم گذشت چهل و پنج سال، دشمنان و معاندان نتوانستند آن را به سرانجام برسانند. آنها از شیوه‌های مختلفی استفاده کردند، اما هیچکدام ره به جایی نبردند.

معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: این انقلاب به دلیل داشتن علمای فکری قوی و مدیریت مناسب، همچنین ساختارهای قوی و نظامی که برپا شد، توانست تأثیر گسترده‌ای در منطقه و جهان داشته باشد. همه اینها به برکت حضور امام خمینی (ره) بوده و اگر امروز ما می‌بینیم که مقاومت در منطقه گسترش یافته، این نیز به دلیل روحیه‌ای است که امام خمینی (ره) در بین ملت ما و ملت‌های ستمدیده ایجاد کرد. آثار و برکات حضور امام خمینی (ره)، به خوبی مشهود است ولی ابعاد شخصیت او بسیار متنوع است و نیازمند معرفی بیشتر در قالب زیبای هنری است تا مردم جهان که به امام خمینی (ره) عشق می ورزند بیشتر با ابعاد شخصیتی ایشان آشنا شوند.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه