اخبار داغ

ري، ايستگاه پاياني قاچاقچيان 50 ميلياردي

ري، ايستگاه پاياني قاچاقچيان 50 ميلياردي
فرمانده انتظامي شهرستان ري از کشف 50 ميليارد ريال لوازم آشپزخانه قاچاق از يک خودروي ترانزيتي خبر داد و گفت: در اين راستا 525 کارتن اموال قاچاق کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ " محمد قاسم طرهاني"  اظهار داشت: با دريافت اطلاعاتي مبني بر حمل کالاي قاچاق با يک دستگاه خودروي کاميون ترانزيتي توسط قاچاقچيان اموال و کالاهاي قاچاق، دستگيري متهمان و توقيف خودرو در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.
اين مقام انتظامي عنوان داشت: پس از هماهنگي قضائي به هنگام کنترل نامحسوس خودروهاي عبوري مسير هاي مواصلاتي شهرستان ري، خودروي کاميون ترانزيتي که از شهرهاي جنوبي کشور به مقصد تهران درحال حرکت بود شناسايي شده و به راننده دستور توقف داده شد.
وي افزود: با توقف خودرو، محموله آن مورد بازرسي قرار گرفت که طي آن مشخص شد 525 کارتن انواع لوازم آشپزخانه قاچاق در قسمت بار خودرو جاسازي شده است.
سرهنگ طرهاني تصريح کرد: از آنجا که مشخصات بار مذکور با بارنامه و اسناد ترانزيتي مغايرت داشت، ماموران راننده به مقر انتظامي منتقل و تحت بازجويي قرار دادند که در نتيجه متهم به جرم خود مبني بر قاچاق کالا اعتراف و به همراه شاگردش براي تحقيقات بيشتر به پليس مبارزه با جرائم اقتصادي منتقل شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان ري اظهار داشت: کارشناسان پليس امنيت اقتصادي، ارزش اموال مکشوفه را 50 ميليارد ريال برآورد کرده اند.
سرهنگ طرهاني در پايان خاطر نشان کرد: پليس در راستاي مبارزه بي امان با قاچاق کالا همه تلاش خود را به کار بسته ، تا تحرك از قاچاقچيان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود .

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه