اخبار داغ

حسینی در گفتگو با دانا:

برخی افراد تلاش می کنند با ایجاد یاس و ناامیدی، مردم را از مشارکت در انتخابات منع کنند

برخی افراد تلاش می کنند با ایجاد یاس و ناامیدی، مردم را از مشارکت در انتخابات منع کنند
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی درباره اقدامات دولت، گفت: بسیاری از مردم از این اقدامات اطلاع ندارند، بنابراین رسانه‌ها و صدا و سیما نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند و باید این اقدامات را به مردم منتقل کنند.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا، با اشاره به اقداماتی که تاکنون برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات انجام شده است، اظهار کرد: رهبر فرزانه‌ی انقلاب از آغاز سال بر این موضوع تاکید کرده‌اند دولت نیز به این موضوع توجه کرده و اقدامات اساسی برای جلب رضایت مردم انجام داده است تا مردم امیدوار شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر، در دوران ایام الله دهه فجر، پروژه‌های متعددی از جمله ساخت جاده‌ها، ساخت سدها، ارائه برق و گاز به مناطق مختلف، توسعه حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، احداث و بهبود بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و دیگر پروژه‌های عمرانی انجام شده که نفع آنها به مردم می‌رسد.

وی تأکید کرد: این پروژه‌ها علاوه بر ارتقای سطح زندگی، فرصت‌های شغلی نیز ایجاد می‌کنند که به افزایش درآمد و رفاه مردم کمک می‌کند. به عنوان مثال، اشتغال یک فرزند بیکار در یک خانواده به افزایش درآمد اعضای خانواده کمک می‌کند.

حسینی افزود: دولت باید نسبت به اقشار و گروه‌های مختلف جامعه مانند معلمان، اساتید، کارگران، بازنشستگان و سایر گروه‌های اجتماعی عنایت ویژه‌ای داشته باشد تا مشکلات آن‌ها کاهش یابد.

رسانه ها و صداوسیما باید اقدامات دولت را برای مردم تبیین کنند

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات دولت باید تبیین شود، تصریح کرد: بسیاری از مردم از این اقدامات اطلاع ندارند، بنابراین رسانه‌ها و صدا و سیما نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند و باید این اقدامات را به مردم منتقل کنند. همچنین اعضای دولت نیز مکلف شدند که در این زمینه اقداماتی انجام دهند و مردم را در جریان قرار دهند.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: بسیاری از افراد ممکن است تلاش کنند که با ایجاد یاس و ناامیدی، مردم را از مشارکت در انتخابات منع کنند. برای مقابله با این موضوع، باید ابهامات و شبهاتی که در این باره وجود دارد، رفع شود و به مردم توضیح داده شود که رأی‌گیری چه تأثیری در امور کشوری و پیشبرد اهداف اقتصادی دارد. اگر مردم احساس کنند که رأی‌گیری آن‌ها در بهبود وضعیت کشور مؤثر است، بیشتر به مسئولیت خود در انتخابات عمل می‌کنند و شرکت می‌کنند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
اصغر -> 1402/11/29
پاسخ

آقای دکتر حسینی عزیز. شما خودت هم میدونی یاس و ناامیدی هرگز در انتخابات تاثیری نداشته و مردم به حمدالله همیشه پای انقلابشون و ایستادند. وظیفه صدا و سیما هم اینه در این خصوص تبیین کنه که بنظرم قدری قصور داشته همیشه ایام