اخبار داغ

کازرون در پی تثبیت جایگاه خود در جدول؛

لیگ برتر هندبال| دو دربی اصفهانی در هفته دهم

لیگ برتر هندبال| دو دربی اصفهانی در هفته دهم
دو دربی اصفهان در هفته دهم لیگ برتر هندبال برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته دهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور فردا با برگزاری 6 دیدار آغاز می‌شود که در حساس‌ترین بازی دو تیم گیتی‌پسند و سپاهان در دربی اصفهان به مصاف هم می‌روند.

گیتی پسند که در هفته نهم مقابل نیروی زمینی شهید شاملی متحمل نخستین شکست فصل خود شد و رده دوم را به حریفش داد، در دربی شهر اصفهان میزبان فولاد سپاهانی است که با کسب ششمین برد خود، جمع امتیازتش را به 15 رسانده و قصد دارد به روند خوب خود ادامه دهد.

مس کرمان صدرنشین نیز به دهدشت می‌رود تا با شاگردان جوان مجید پارسایی رو در رو شود. فرازبام خائیز دهدشت هم‌اکنون با 2 امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و مسابقات جوانان در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد.

در دیگر دیدار هفته دهم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که با پیروزی برابر گیتی‌پسند به رده دوم صعود کرد، مهمان پیکان سبزواری است که مقابل سپاهان نوین تن به شکست داد تا با 5 باخت و 8 امتیاز به رده هشتم سقوط کند.

در دیگر دیدارهای هفته دهم و در دومین دربی شهر اصفهان، پرواز هوانیروز با سپاهان نوین بازی می‌کند. نوین در یک بازی غافلگیرانه موفق شد پیکان سبزوار را از پیش رو بردارد تا دومین پیروزی فصل خود را کسب کند.

همچنین مصاف پلیمر خلیج‌فارس با زغال سنگ طبس و آلومینیوم با نفت و گاز گچساران از دیگر رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر است.

برنامه کامل مسابقات هفته دهم لیگ برتر هندبال به این شرح است:

ساعت 16/ پلیمر خلیج‌فارس – زغال سنگ طبس

ساعت 16/ پرواز هوانیروز – سپاهان نوین

ساعت 16/ فرازبام خائیز – مس کرمان

ساعت 16/ پیکان خراسان – نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

ساعت 18:30/ گیتی پسند – سپاهان

ساعت 18:30/ آلومینیوم – نفت و گاز گچساران

هم اکنون و با احتساب یک امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و همچنین یک امتیاز شرکت در مسابقات هندبال جوانان  کشور، مس کرمان با ۲۰ امتیاز صدرنشین است، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۱۸ امتیاز رده دوم جدول جای دارد و گیتی پسند با ۱۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

سپاهان با ۱۵، پلیمر خلیج‌فارس و نفت و گاز گچساران با ۱۲، زغال‌سنگ طبس با ۱۱، پیکان خراسان با ۸، آلومینیوم با ۵، پرواز هوانیروز و سپاهان نوین با ۴ و فرازبام خائیز با ۲ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه