اخبار داغ

چالش های توسعه والیبال در سراسر ایران محور جلسات چهارگانه

نخستین نشست هم‌اندیشی سرپرست فدراسیون با روسای هیات‌های استانی

نخستین نشست هم‌اندیشی سرپرست فدراسیون با روسای هیات‌های استانی
نخستین نشست هم‌اندیشی سرپرست فدراسیون والیبال با روسای هیات‌های استانی در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال در راستای سلسله نشست های کارشناسی و چالشی با گروه های مختلف والیبال ایران، پس از چندین نشست با پیشکسوتان، اصحاب رسانه و کارشناسان به سراغ مهمترین اهرم های والیبال کشور رفت و این بار در چند نشست های صمیمی و چالشی با روسای هیات ها به بررسی مشکلات، چالش ها، فرصت ها و تهدید های مربوط به هیات های والیبال سراسر کشور می پردازد.

در همین راستا عصر امروز در نخستین نشست هم اندیشی جلسات چهارگانه سرپرست فدراسیون والیبال با روسای هیات های والیبال کشور با حضور ده تن از روسای هیات های کشور به نام های حسن جعفری هرندی (اصفهان)، شریف نیا (ایلام)، رضا کیایی پور (قزوین)، زهرا بیات (قم)، امید مهتاب (کردستان)، عباس امانی (کرمانشاه)، حمید بادامی نجات (همدان)، ابراهیم وادی (تهران)، روح اله حسنی(زنجان) و محمدرضا عزیز محمدی (مرکزی) از ساعت 16 به مدت دو ساعت چالش های پیشروی هیات ها و فرصت هایی که می تواند به پیشرفت و توسعه والیبال ایران کمک کند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکترمرادی سرپرست فدراسیون والیبال در ابتدای این نشست با بیان این‌که از زمان آغاز مسئولیتم سعی کردم با بخش‌های مختلف فدراسیون جلسه داشته باشم، گفت: علاوه بر پیشکسوتان در این مدت نشست‌های متعددی با کارشناسان والیبال داشتیم و نظرات کارشناسی دوستان را در تمامی ابعاد دریافت کردم و سعی کردیم تا حد امکان ریل گذاری های خوبی برای برطرف کردن مشکلات و توسعه والیبال در کشور انجام دهیم که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید.
وحید مرادی با یادآوری نشست با مدیران عامل باشگاه‌ها تصریح کرد: در مجموع اگر نظری درخصوص آیین‌نامه داشتیم، برای بهتر برگزار شدن مسابقات است. مدیران باشگاه‌ها برای دسترسی به این هدف از بین خودشان نماینده معرفی کردند و در تلاشیم تا با همفکری یکدیگر آیین‌نامه مسابقات و انضباطی را به روز رسانی کنیم.
وی به درخواست برخی روسای هیات‌های استانی برای برگزاری جلسات به آن‌ها اشاره کرد و گفت: این نشست برای شنیدن حرف‌ها و برطرف کردن مشکلات روسا و سرپرستان هیات‌ها است. در نشست بعدی هم که با دیگر روسای هیات های استانی برگزار می‌شود، این مشکلات را بررسی می کنیم تا فارغ از هر گوه مسائل حاشیه در مجموع زمینه ای برای رشد و توسعه بیشتر والیبال در استان‌ها را فراهم کنیم.
در ادامه روسا و سرپرستان هیات‌های استانی حاضر در این نشست نقطه نظرات و مشکلات خود را مطرح کردند که ضرورت تقدیر از کارهایی خوب انجام شده، مطالبات هیات‌ها، اعلام رده‌های سنی، ماده ۸۸ در خصوص آموزش و استفاده بیشتر از مدرسین استانها از مهمترین محورها بود.
همچنین انتقاد از سیستم آموزشی موجود، رعایت شان هیات ها در ساختار اداری و فدراسیون، الکترونیکی کردن بیشتر امور و تسهیل در امور اداری در حوزه انفورماتیک، تخصص سهم هیات‌ها در بخش آموزشی و اجرایی، توجه به کمیته‌های اقتصادی و بازاریابی، ایجاد ساختار هدفمند در هیات‌ها، عدالت در اعزام داوران، میزبانی مسابقات کشوری، میزان مورد نیاز تربیت داور و مربی و بانک اطلاعات آماری از دیگر محورهای صحبت روسای هیات‌های استانی در این نشست بود.
همچنین تربیت و تقویت سیستم های درآمد زایی هیات ها در راستای استقلال هر چه بیشتر نسبت به منابع دولتی و همچنین تخصیص اعتبارات بیشتر برای توسعه والیبال در مناطق محروم به ویژه استان هایی که تیم های لیگ برتر ندارد از جمله مواردی بود که مورد توجه و تاکید حاضرین در جلسه قرار گرفت.
دومین نشست هم‌اندیشی روسای هیات‌های استانی با سرپرست فدراسیون والیبال نیز فردا (چهارشنبه 25 بهمن) در محل این فدراسیون با حضور تعداد دیگری از روسای هیات برگزار خواهد شد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه